تندیس زرین برند محبوب ایرانی به افق کوروش تعلق گرفت
به گزارش رسانههای دیگر- واحد بازرگانی خبرگزاری آنا، ششمین دوره نظرسنجی برند محبوب مصرف کنندگان به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردمی در حوزه برندینگ به همت پژوهشکده دانشگاه صنعتی شریف با حضور بیش از 3600 برند و در 152 گروه کالا و خدمات و مدیران ارشد برندهای منتخب، جمعی از اساتید حوزه برند و مقامات عالی کشوری برگزار شد.
در این جشنواره، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان برند محبوب ایرانی منتخب مردم معرفی شد و توانست برای سومین سال متوالی عنوان "محبوب ترین فروشگاه زنجیره ای ایرانی" را در گروه فروشگاه های زنجیره ای کسب نماید.
گفتنی است؛ در این رقابت بیش از 2 میلیون و 500 هزار رأی از سوی مصرف کنندگان ثبت و برندهای برگزیده با رأی مستقیم مردمی انتخاب شدند؛ شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز در رقابت با 20 برند شرکت کننده در این گروه توانست بیشترین آراء مردمی را از آن خود نماید.
در حاشیه ی این مراسم، محمود محمدیان دبیر علمی جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان ضمن تبریک به مناسب انتخاب برند افق کوروش به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان برای سومین سال متوالی، گفت: کسب بیشترین رای در گروه فروشگاه های زنجیره ای نشان می دهد که افق کوروش توانسته نظر مردم را جلب نماید و در جهت ارتقای نظام توزیع و استاندارد زندگی مردم گام بردارد.
محمد ناطق رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان نیز مشتری مداری را عامل اصلی محبوبیت برند افق کوروش دانست و گفت: مهمترین ماموریت هر برند، افزایش سطح اعتماد مصرف کنندگان در سطح بازار است و هر برند می بایست مسیری را طی کند که بتواند پاسخگوی اعتماد مصرف کنندگان باشند و تندیس زرین برند محبوب مصرف کنندگان به شرکت هایی تعلق می گیرد که بیشترین رضایت مشتریان را جلب کرده باشند و این برترین جایگاهی است که یک برند در بازار به آن دست پیدا می کند.
انتهای پیام/
انتهای پیام/