دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1394 - 16:18
دبیر اجرایی دومین همایش ملی شهر الکترونیک خبر داد

ارسال 180 مقاله به دومین همایش ملی شهر الکترونیک در همدان

دبیر اجرایی دومین همایش ملی شهر الکترونیک از ارسال 180 مقاله به دبیرخانه همایش خبر داد.
کد خبر : 44166

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدمهدی شیرمحمدی در دومین همایش ملی شهر الکترونیک در همدان اظهار کرد: سابقه برنامه ریزی برای برگزاری این همایش به سال‌های 89ـ88 برمی‌گردد و به همین دلیل کمیته شهر الکترونیک در شورای شهر همدان تشکیل شد.


وی با بیان اینکه هدایت پژوهش‌ها به مطالعات کاربردی و اجرایی متناسب با ایجاد آسایش بیشتر برای شهروندان از نقاط برجسته همایش است، افزود: این همایش هدف افزایش مطالعات بین رشته‌ای و کار گروهی را دنبال می‌کند.


دبیر اجرایی دومین همایش ملی شهر الکترونیک خدمات شهری، بهداشت الکترونیک، آموزش و فرهنگ‌سازی، زیرساخت‌ها، پلیس الکترونیک، تجارت الکترونیک، مدیریت الکترونیک و گردشگری الکترونیک را از محورهای این دومین همایش عنوان کرد.


وی تصریح کرد: در نخستین همایش ملی شهر الکترونیک پژوهشگرانی از 20 رشته دانشگاهی از جمله رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، حقوق و مدیریت شرکت کردند.


شیرمحمدی با تأکید بر اینکه نخستین همایش ملی شهر الکترونیک در سال 90 برگزار شد، ادامه داد:‌ در آن همایش 400 مقاله از 105 شهر کشور ارسال شده بود که در نهایت پس از داوری 80 مقاله انتخاب شد.


وی با بیان اینکه به دبیرخانه دومین همایش شهر الکترونیک 180 مقاله ارسال شده خاطرنشان کرد: پس از بررسی مقالات از سوی کمیته علمی و داوران 29 مقاله انتخاب شد که از این تعداد هفت مقاله به صورت شفاهی و چند مقاله هم به صورت پوستر ارائه خواهد شد.


دبیر اجرایی دومین همایش ملی شهر الکترونیک در همدان گفت: مقالات پذیرفته شده در این همایش، در مجله بین‌المللی شهر الکترونیک مالزی به چاپ می‌رسند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته