دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1394 - 13:01
در گفت و گو با آنا

محمودمشحون: قدرت شکست چین را نداشتیم/ درمورد ماندن بائرمان هنوز تصمیم نگرفتیم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: قرار است هفته آینده در اتاق فکر فدراسیون عملکرد تیم ملی و همچنین درک بائرمان مورد ارزیابی قرار بگیرد.
کد خبر : 44153

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،تیم ملی بسکتبال ایران در بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در چانگشای چین در رده سوم قرار گرفت و نتوانست به طور مستقیم به المپیک ریو 2016 راه یابد .بعد از دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و فیلیپین که با شکست ایران همراه بود، فشار عصبی زیادی به محمود مشحون رییس فدراسیون ایران وارد شد که با دستور پزشکش، راهی آمریکا شد و در بیمارستان بستری شد.


محمود محشون پس از بازگشت از آمریکا درمورد وضع جسمانی‌اش به خبرنگار ورزشی آنا گفت:« بعد از مسابقه تیم ملی ایران و فیلیپین در چین، حال مزاجی‌‌ام رو به وخامت رفت و برای مداوا و ادامه برنامه درمانی خود که سال‌هاست در آمریکا پیگیری شده به آن کشور رفتم. سه، چهار روزی است که به ایران بازگشتم که دو روز به فدراسیون رفتم اما هنوز اوضاع جسمانی مناسبی ندرام همچنان در استراحت به سر می برم.»


وی درباره ادامه همکاری با بائرمان اظهار داشت:«باوئرمان کارنامه خیلی خوبی دارد و تیم ملی ایران را نیز به خوبی شناخته است. بهترین نفرات را نیز برای مسابقه‌ها انتخاب کرد که جای هیچ شک و شبهه‌ای در آن وجود نداشت اما تا به حال جلسه‌ای برای ماندن یا رفتن این مربی برگزار نکردیم. قرار است هفته آینده در اتاق فکر فدراسیون عملکرد تیم ملی و همچنین این مربی را ارزیابی کنیم.»


محشون به عملکرد تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت:«متاسفانه در ایران تمام عوامل و برنامه‌ریزی‌ها با حاشیه همراه می شود. در دیدار با فیلیپن بازیکنان نباید بازی را واگذار می‌کردند اما ایران مقابل کشوری مانند چین که 8 سال است برای این رقابت‌ها برنامه‌ریزی و تمرین داشته است نمی‌توانست به پیروزی برسد و باخت مقابل این تیم کاملا طبیعی بود.»



انتهای پیام/

برچسب ها: محمود مشحون
ارسال نظر
هلدینگ شایسته