دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درز گفت و گو با آنا

ذوالفقارنسب: مشکلات زیرساختی فوتبال ایران ربطی به کی‌روش ندارد/ از لحاظ فنی اختلافی با ژاپن نداریم

کارشناس فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران از نظر زیرساختی با ژاپن اختلاف زیادی دارد اما این موضوع در حوزه وظایف کی روش نیست که بخواهد در آن دخالت کند.
کد خبر : 44148

بیژن ذوالفقارنسب مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1998 فرانسه در واکنش به این صحبت کارلوس‌کی‌روش که فوتبال ایران 24 سال از فوتبال ژاپن عقب است، به خبرنگار ورزشی آنا گفت:« خوشبختانه به دلیل وجود آزادی بیان در ایران همه نظر خودشان را بیان می کنند و کی‌روش هم نظر خودش را در این مورد گفت. از نظر من فوتبال ایران از نظر زیرساختی 20 سال از فوتبال ژاپن عقب است. حدود 20 سال پیش که ژاپنی ها با اختلاف گل به ایران باختند، به فکر پیشرفت در فوتبال افتادند تا جایی که طی این مدت چندین ورزشگاه ساختند و جام جهانی را برگزار کردند و باشگاه‌های ژاپن هم پیشرفت چشمگیری داشتند.»


کارشناس فوتبال کشورمان اختلاف چندین ساله فوتبال ما با ژاپن را ناشی از اختلافاتی که در زیرساخت فوتبال دو کشور است دانست . ذوالفقار‌نسب در این باره گفت:« مدیران فوتبال ایران در این زمینه عملکرد مثبتی نداشتند که ما نسبت به ژاپن چنین اختلاف فاحشی در زیرساخت فوتبال خودمان داریم. اما کی‌روش باید پاسخگوی مسائل فنی باشد و مشکلات زیرساختی فوتبال در حوزه اختیارات او نیست.»


ذوالفقارنسب در پایان صحبت‌هایش گفت:« فوتبال ایران از نظر فنی هیچ اختلافی با ژاپن ندارد.ژاپن و ایران در هر کجای دنیا برگزار شود یا ایران با اختلاف یک گل پیروز می شود یا ژاپن با همین نتیجه پیروز میدان است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب