دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محمد پنجعلی: جابه‌جایی بزیک ربطی به مافیا نداشت/ از صحبت‌های محرمی تعجب کردم

مدیرآکادمی و تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس گفت : در تیم ملی امید پرسپولیس تنها یک جابه‌جایی صورت گرفته است و کسی از سمتش برکنار نشده است.
کد خبر : 44141

محمد پنجعلی درباره خبر برکناری ادموند بزیک از تیم‌های پایه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «در تیم ملی امید پرسپولیس تنها یک جابه جایی صورت گرفته و کسی از سمتش برکنار نشده است. ادموند بزیک یکی از مربیان پرسپولیسی کارآمداست اما با اعلام نظر کمیته فنی تیم‌های پایه قرار شد در سمت مربیگری این تیم جابه‌جایی صورت بگیرد.»


وی در ادامه افزود: «بنا به تصمیم مسئولان پرسپولیس قرار شد تا جمشید شاه‌محمدی به جای این مربی قرار بگیرد و ادموند بزیک هم در کمیته فنی در کنار ناصر محمدخانی، جعفری و دیگر پسشکسوتان فوتبال به فعالیتش ادامه بدهد.»


پسشکسوت پرسپولیس درباره علت این جابه‌جایی اظهار کرد: «در صدد بودیم تا از توانایی بیشتر افراد استفاده کنیم به همین دلیل با تصمیم دیگر مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدیم. همچنین قرار شد که فنونی‌زاده هم تیم نونهالان پرسپولیس را بر عهده بگیرد.»


وی در پایان به واکنش تند مجتبی محرمی مبنی بر اینکه ادموند بزیک به دلیل وجود مافیا در تیم‌های پایه پرسپولیس برکنار شده است، اشاره کرد و گفت:«از صحبت‌های مجتبی محرمی تعجب می کنم. ادموند بزیک یکی از بااخلاق ترین و پاکان فوتبال ایران است. و جابه‌جایی ایشان ربطی به مافیای فوتبال ندارد. کمیته فنی تیم‌های پایه به این نتیجه رسیده بود اگر جابه‌جایی صورت بگیرد در روند تیم و کسب نتایج آن موثر خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته