دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1394 - 12:48

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در پست خود ابقا شد

دبیر هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک را در پست خود ابقا کرد.
کد خبر : 44056

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علیرضا نظام‌آبادی که تمدید حکم دکتر ذبیح پیرانی را در جلسه هیأت رییسه واحد اراک اعلام می‌کرد، فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان جدید الورود که محیط دانشگاه را برای اولین بار تجربه می کنند، تبریک گفت.


وی اظهار کرد: برای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان جدیدالورود با قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود با حضور معاونان و رؤسای دانشکده‌ها، هفته آینده برگزار می شود.


نظام آبادی در جلسه هیأت رییسه واحد با توجه به شروع سال تحصیلی جدید نکات مهم آموزشی، دانشجویی و فرهنگی را متذکر شد و افزود: طبق تأکید دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه در خصوص ایجاد فضای کافی برای اتاق استادان، تمامی واحدهای استان موظف هستند در اسرع وقت پیگیری و اقدام لازم را در این خصوص به عمل آورند.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: خوشبختانه در واحد اراک اتاق استادان در اکثر دانشکده‌ها در ترم‌های گذشته ایجاد و تجهیز شده است.


نظام آبادی بر تکریم ارباب رجوع و همچنین نظارت بر خدمات آموزشی و رفاهی دانشجویان تأکید کرد و از معاونان مربوط خواست نظارت کافی و دقیق درخصوص مسائل آموزشی و رفاهی دانشجویان را شخصا رصد و مدیریت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته