دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور طباطبایی صورت گرفت

برگزاری همایش مدیران، روسا و مسئولان ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

نخستین همایش مدیران، روسا و مسئولان ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همت ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.
کد خبر : 43964

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش گفت:خدمت به قشر شاهد و ایثارگر در دانشگاه فرصت بزرگی است که خداوند در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم خدمتگزار یادگاران دفاع مقدس باشیم.


سیدمحمدتقی طباطبایی افزود: ما با طیفی از جامعه سروکار داریم که پدران آنها با خدا معامله کرده اند و در تاریخ جاودانه شدند و به برکت خون آنها ما در کشور با امنیت کامل به سر می بریم، بنابراین باید دین و وظیفه خود را با خدمت به یادگاران و خانواده آنها ادا کنیم.


مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از تهیه و تدوین نرم افزاری برای رصد معدل دانشجویان در دانشگاه‌ها از نیمسال تحصیلی دوم سال جاری خبر داد

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 220 هزار دانشجو، 3هزار و چهل نفر کارمند و 500 عضو هیأت علمی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، قانون جامع ستاد شاهد و ایثارگران تدوین شده و هرسه طیف را دربرمی گیرد و ما در دانشگاهها وظیفه پی گیری امور این عزیزان را به نحو احسن داریم.


مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از تهیه و تدوین نرم افزاری برای رصد معدل دانشجویان در دانشگاه‌ها از نیمسال تحصیلی دوم سال جاری خبر داد.


وی گفت:220 شهید در 80 واحد دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور تدفین شده است ولی همه این شهدا دارای یادمان نیستند و واحدها موظف هستند یادمانی درشأن این شهدا داشته باشند، زیرا شهدا آبروی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستند.


در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی گفت: حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاهها مانند ستاره های پر فروغ است و وظیفه ما این است که به درخشش بیش از پیش آنها در همه عرصه هادر دانشگاه و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت کوشاباشیم.


قاسم صمدیان افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی آماده هرگونه تعامل و همکاری درجهت مرتفع کردن مسائل دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه های آزاد اسلامی استان است.


در بخش دیگر ناصر فاضل هروی مدیر ستادشاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از دو برنامه استانی ستاد شاهد و ایثارگر واحد تبریز خبر داد و از مسئولان ستادهای شاهد استان خواستار همکاری و حمایت در برگزاری هرچه بهتر آنها شد.


فاضل: برگزاری جشنواره عکس دانشجویی که در هفته دفاع مقدس در واحد تبریز در سال جاری کلید خورد 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد

وی افزود: تجلیل از دانشجویان ممتاز وبرتر در زمینه های آموزشی،پژوهشی، فرهنگی و... یکی از این برنامه های استانی است که 16 آذر سال جاری برگزار خواهد شد .


فاضل تصریح کرد: برگزاری جشنواره عکس دانشجویی که در هفته دفاع مقدس در واحد تبریز در سال جاری کلید خورد و 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.


در ادامه مدیران، روسا و مسئولان ستاد شاهد وایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به طرح سوالات و مشکلات خود پرداختند.


نخستین همایش مدیران، روسا و مسئولان ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی عصر امروز چهارشنبه22 مهرسال جاری در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحدتبریز
ارسال نظر
قالیشویی ادیب