دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 16:20

برگزاری تورهای تهران‌گردی آئینی و مذهبی در ما‌ه‌های محرم و صفر

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در تشریح برنامه‌های ویژه این سازمان به مناسبت ایام عزاداری سالار شهیدان، امام حسین (ع) از برگزاری تورهای تهران‌گردی آئینی و مذهبی و اجرای برنامه‌های عزاداری در سامانسراها و مددسراها خبر داد.
کد خبر : 43939

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، فرزاد هوشیار با اعلام این خبر افزود: در نظر داریم تا امسال با فضاسازی و برگزاری مراسم مداحی، سینه‌زنی و زیارت عاشورا در سامانسراهای لویزان و اسلامشهر و مددسراهای بهمن و خاوران و نیز مددسراهای منطقه‌ای فضای معنوی را برای آسیب‌دیدگان اجتماعی هم ایجاد کنیم.


وی افزود: همچنین برای اولین بار تورهای تهران‌گردی با مضمون بازدید از مراسم آئینی ماه‌های محرم، تورهای تهران‌گردی ویژه بانوان برای معرفی امام زاده‌ها و تورهای تهران‌گردی با همراهی روحانیون در ماه‌های محرم و صفر برگزار می‌شود. مقصد این تورها نیر اماکن مقدسی چون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، هیئات، تکایا، برج میلاد و باغ موزه‌هاست.


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اجرای برنامه پرده‌خوانی با موضوع نهضت کربلا در بافت تاریخی تهران را از دیگر برنامه‌های سازمان رفاه برای ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) معرفی کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در دهه دوم محرم، مجموعه برنامه‌های مذهبی از جمله تغزیه‌خوانی در بوستان مهارت محله هرندی واقع در منطقه 12 اجرا شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته