دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی: 61 درصد دانشجویان شاهد در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی گفت: 61 درصد دانشجویان شاهد در دانشگاه آزاد اسلامی استان تحصیل می‌کنند.
کد خبر : 43924

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، قاسم صمدیان در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود: در ترم سال جاری در دانشگاه های استان در خدمت 7 هزار و پانصد نفر از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستیم که 61 درصد این عزیزان در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مشغول تحصیل هستند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: اگر اکنون افتخار زیارت شهدا برایمان مقدور نیست ولی افتخار خدمتگزاری به خانواده و یادگاران آنها را داریم. امروز جهان در برابر کشور ایران سر تعظیم فرود می آورد و زانوی ادب می زند و پای میز مذاکره حاضر می شود که به برکت خون شهدا است .


وی از دانشجویان خواست تا حضور در دانشگاه را مغتنم شمرده و برای تعالی علمی و معرفتی خود تلاش مضاعف کرده و خود را برای اداره آینده کشور آماده کنید.


پیش از سخنان مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان آذربایجان شرقی، دکتر محمد نریمانی‌راد معاون دانشجویی و فرهنگی اجتماعی این دانشگاه با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم گفت: شهدا و خانواده های آنها چشم و چراغ جامعه و دانشگاه می باشند و حضور آنها در دانشگاه مایه برکت است.


نریمانی افزود: دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ارادت ویژه ای نسبت به شهدا و خانواده معظم آنها دارند ودر دیداری که اخیرا با برخی از خانواده های آنها داشتند دستور اکید به مسئولان دانشگاه جهت رسیدگی به امور آموزشی ومشکلات آنها داشتند.


وی تأکید کرد: مسئولان نظام و دانشگاه خود را خاک پای شهدا، آزادگان و جانبازان و ایثارگران می دانند و اگر بتوانند برای یادگاران آنها قدم خیری بردارند آن را مایه افتخار خود می دانند.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از همه مسئولان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان خواستار رسیدگی بیش از پیش به امور یادگاران شهدا و ایثارگران و جانبازان در دانشگاه ها شد.


نخستین همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همت ستاد شاهد و امورایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز 22 مهرماه درسالن شهریار این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته