دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 13:42
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب:

تاکسی سمند جان عابر پیاده را در محله جوادیه گرفت

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد مرگبار تاکسی سمند با عابر پیاده در محله جوادیه خبر داد و گفت: بی‌احتیاطی و عدم توجه کامل به جلو از سوی راننده تاکسی سمند به مرگ عابر پیاده منجر شد.
کد خبر : 43897

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به تصادف صبح امروز در محله جوادیه اظهار کرد:‌ یک دستگاه تاکسی سمند در ساعت 5:40 صبح امروز در حال رانندگی در مسیر جنوب به شمال در زیر پل جوادیه حین تغییر مسیر به سمت خیابان شیخ محمدی با یک عابر پیاده برخورد کرد.


وی با اشاره به اینکه به دنبال این حادثه عابر پیاده در دم جان خود را از دست داد، عنوان کرد: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بی‌توجهی به جلو از سوی راننده تاکسی به دلیل خستگی و خواب آلودگی را علت این حادثه تشخیص داده‌اند.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب علت این حادثه را بی‌احتیاطی راننده تاکسی سمند و عدم توجه به جلو عنوان و اضافه کرد: رانندگان باید در هنگام رانندگی توجه کامل به جلو داشته باشند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی بپرهیزند؛ همچنین عابران پیاده نیز از گذرگاه عابر پیاده یا پل‌های روگذر برای عبور از معابر استفاده کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته