دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 12:48
معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با آنا:

طرح کاهش آلودگی هوا به زودی در تهران اجرا خواهد شد/ درصدد رفع ابهامات با پلیس هستیم

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح کاهش آلودگی هوا (LEZ) در تهران آماده شده است، گفت: فقط ابهاماتی با پلیس داریم که امیدواریم به زودی رفع شود.
کد خبر : 43857

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان این مطلب افزود: مشکل کنونی ما در اجرای طرح کاهش آلودگی هوا (LEZ) در تهران، ابهاماتی است که با پلیس راهور داریم، بنابراین تمام سعی‌مان را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم این ابهامات را هرچه زودتر رفع کنیم.


وی افزود: با جدیت اجرای این طرح را پیگیر هستیم و اکنون تمامی زیرساخت‌های مربوط به آن فراهم شده است. بنابراین امیدواریم به زودی بتوانیم طرح کاهش آلودگی هوا را که تاثیر بسیاری در کاهش آلودگی تهران دارد، با همکاری و کمک پلیس اجرایی کنیم.


به گزارش آنا، طرح کاهش آلودگی هوا (LEZ) در تهران چندی پیش از سوی معاونت حمل‌ و نقل شهرداری تهران پیشنهاد شد تا با هدف کاهش آلودگی هوای شهر تهران جایگزین طرح زوج و فرد شود. در این طرح قرار است خودروها به چهار گروه، سبز، آبی، زرد و قرمز تقسیم شده و محدودیت ترددی در محدوده زوج و فرد برای آنها مشخص شود. در این بین هرچند مسئولان شهرداری وعده داده بودند که این طرح با آغاز مهرماه امسال اجرایی می‌شود اما گویا اختلافات موجود سبب شده تا اجرای آن همچنان به تعویق بیفتد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته