دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 10:10

همایش بزرگ «سخنران برتر» در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، همایش بزرگ «سخنران برتر سخنوری» را با حضور محمدپیام بهرام‌پور، جمعی از استادان عضو هیات علمی و دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار کرد.
کد خبر : 43800

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمد کشاورز امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در این مراسم با خیر مقدم و تشویق دانشجویان برای حضور در همایش بزرگ «سخنران برتر سخنوری» گفت: با توجه به شیوه‌های آموزشی که اکنون در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود نیاز به چنین همایش‌هایی ضروری است.


وی ادامه همایش‌های مشابه را از مسئولان خواستار شد تا راه‌گشایی برای دانشجویان باشد.


مدیر باشگاه سخنرانی برج میلاد نیز اظهار کرد: هنر اشاعۀ کلام در زیبایی آن است و سخنور، هنرمندیست که خود را در سیما و دل و دیدۀ شنوندۀ زیباپسند می‌کارد. حس‌انگیزی و رابطه‌سازی می‌کند و مستمع را در هاله‌ای از مطالب بکر، نغز، زیبا، باطراوت و تازه در موقعیت اختیار به پذیرش ایده‌های خود قرار می‌دهد و از درز پنجره، نوری از الفت و معنا بر او می‌تابد تا رگ‌هایش را گرم و خونش را به سمت مطلوب به گردش آورد.


محمدپیام بهرام‌پور افزود: برگزاری این چنین همایش‌هایی عاملی در راستای آشنائی هرچه بیشتر فکری و پیشرفت عقیدتی دانشجویان است .


کانون فرهنگی اجتماعی صبا وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برای ارتقای توانایی سخنوری و سخنرانی دانشجویان این واحد دانشگاهی همایشی در این راستا با موضوعات: جادوی کلام، ارتباط موثر، آموزش فن بیان و اعتماد به نفس در موقع صحبت کردن برپا کرد.


بر اساس این گزارش، دفتر نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه از دانشجویان الیاس رحمتی، روح‌الله محمدی، وحید شجاعی رشته علوم آزمایشگاهی، حمید زعفرانی آرانی، سیده زهرا علوی و محمد جواد حسین پور رشته علوم پزشکی قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته