دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گل کریم باقری پایان بخش تمرین امروز پرسپولیس/ جلسه بازیکنان و کادر فنی در درفشی‌فر

نشست کادر فنی و بازیکنان پس از تمرین امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.
کد خبر : 43670

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تمرین صبحگاهی سرخپوشان از ساعت 10 با سوت برانکو در زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد. برانکو پس از ورود به زمین با تک تک بازیکنان دست داد و با آنها خوش و بش کرد و پس از تشریح تمرین امروز و برنامه فردا، بازیکنان را در اختیار مارکو قرار داد.


استیلینوویچ با حرکات کششی و نرمشی روی زمین، کار را آغاز کرد. فوتبال هدفمند در دو گروه زیر نظر کادر فنی انجام و برانکو نکات لازم را به بازیکنان یادآور شد. پس از آن، بازیکنان به دوهای سرعتی از میان موانع و بدنسازی روی آوردند. برانکو برای هر تمرین، برنامه‌های تاکتیکی خاصی را در دستور کار بازیکنان قرار می‌دهد و امروز نیز سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه را با تاکید فراوان در دفاع و حمله به بازیکنان انتقال و این کار به نحو احسن انجام شد.


در آخرین حرکات تاکتیکی تیم، کریم باقری در پشت هجده قدم صاحب توپ شد و با یک شلیک زیبا، دیدنی و دقیق، توپ را در کنج دروازه قرار داد که این شوت با تشویق کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم مواجه شد و آنها شوت کریم را بی‌‌نقص تلقی کردند و تمرین امروز به پایان رسید.


پس از پایان بازی سرخپوشان در سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافتند و در جلسه با کادر فنی شرکت کردند.برانکو ایوانکوویچ برای افزایش روحیه بازیکنان و انتقال نکات فنی لازم، جلسه امروز را ترتیب داد و برای رفع خستگی بازیکنان نیز تمرین نوبت بعدازظهر را تعطیل اعلام کرد تا آنها با روحیه بالا و تمرکز کامل در تمرینات چهارشنبه و پنجشنبه حضور یابند.


طبق اعلام کادر فنی، تمرین بعدازظهر تعطیل و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت و روز چهارشنبه در نوبت بعدازظهر تمرینات خود را دنبال می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته