دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون اداری و مالی واحد بندرعباس خبر داد

تصویب چارت سازمانی و اجرای آن در واحد جامع بندرعباس

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: چارت سازمانی واحد جامع بندرعباس بر اساس ضوابط و ساختار جدید دانشگاه به تصویب سازمان مرکزی این دانشگاه رسیده و قابل اجراست.
کد خبر : 43581

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمید رستمی‌جاز با توجه به اهمیت جایگاه نیروی انسانی در پیشبرد اهداف دانشگاه اظهار کرد: منابع انسانی بازوی توانمند هر نهاد محسوب می‌شود، بنابراین سازماندهی و مدیریت آن هر نهادی را به اهداف اصلی خود رهنمود می‌سازد.


وی با بیان اینکه این اقدام در راستای کاهش بروکراسی و هزینه‌های جانبی اداری انجام شده است، افزود: استفاده بهینه و بهره گیری از ظرفیت انسانی فعال و فراهم کردن بستر مناسب برای خدمات رسانی مطلوب برای دانشگاهیان از جمله مزایایی است که در این طرح دیده شده است.


این مسئول، نظام بخشی منابع انسانی را از نکات مهم و اساسی در دانشگاه یاد کرد و گفت: رعایت چارت سازمانی موجب بهروری و استانداردسازی اداری می‌شود و عدم رعایت آن با کارگیری نیروی مازاد موجب می شود تا علاوه بربالا بردن سطح هزینه‌ها، دانشگاه را با چالش های جدی دیگری مواجه سازد.


رستمی تغییر احکام کارکنان را از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی دانست و افزود: تغییر و صدور احکام کارکنان بر اساس ارائه مدرک تحصیلی، شایستگی و تخصص افراد در پست‌های مختلف و قرار دادن در چارت سازمانی انجام شده و از تاریخ صدور احکام قابل اجراست.


معاون اداری و مالی واحد بندرعباس از اعمال حق تخصص شغلی از ماه جاری در این واحد خبر داد و گفت: حق تخصص شغلی کارکنان نیز بر اساس بخشنامه صادره از سوی سازمان مرکزی دانشگاه و پس از تایید در کمیته خدمات رفاهی دانشگاه قابل پرداخت است .



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته