دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1394 - 10:47

جشن‌‌های هفته آفتاب مهر در واحد فیروزکوه برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه کسب علم و ایجاد تخصص و ارتقای فرهنگ و هنر و اخلاق را مکمل هم توصیف و تاکید کرد: دانشگاه می‌تواند زمینه ارتقای هر دو را در دانشجویان ایجاد کند.
کد خبر : 43563

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر علی اصغر رستمی در مراسم جشن‌‌‌های هفته آفتاب مهر که با حضور معاونان و جمع کثیری از استادان و دانشجویان واحد فیروزکوه با شکوه هرچه تمام‌تر در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان باید در طول دوران تحصیلی بکوشند با ارتقای علمی خود در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز جایگاه مناسبی پیدا کنند.


رستمی افزود: دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند، بنابراین باید به حدی از توانایی برسند که بتوانند جامعه پیرامون خود را متحول کنند. دانشگاه نیز مکانی است که این فرصت طلایی را برای شما جوانان ایجاد کرده است، بنابراین باید قدر آن را دانست و فرصت را از دست نداد.


در ادامه دکتر علی مهدی‌زاده اشرفی معاون آموزشی، دکتر خسرو عزیزی معاون اداری و مالی، دکتر محمد محمودزاده معاون پژوهشی و مهدی سالاریه سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد فیروزکوه هریک به بیان نکاتی در حیطه کاری خود پرداختند و از دانشجویان خواستند با تلاش علمی و اجتماعی دانشگاه را برای رسیدن به اهداف عالیه کمک و یاری کنند.


سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد فیروزکوه گفت: کانون‌های واحد فیروزکوه پیشگام فعالیت‌های فرهنگی در این واحد دانشگاهی هستند و جشن‌های آفتاب مهر تمامی از سوی همین دانشجویان برگزار و اجرا شده است.


مهدی سالاریه از همه دانشجویان جدیدالورود نیز خواست که با حضور در کانون های فرهنگی واحد دانشگاه را در رسیدن به آرمان‌های اسلامی فرهنگی خود کمک و یاری کنند.


وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد جدید خود خواهد توانست که به بلندترین قله‌های فرهنگی دست پیدا کند و این تنها به همن عالی تک تک دانشگاهیان نیاز دارد.


اجرای برنامه‌های هنری، تئاتر و موسیقی از سوی کانون‌های فرهنگی دانشجویی، پخش کلیپ معرفی دانشگاه- که از سوی کانون دانشجویی فیلم و عکس به اجرا درآمد- برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع مجله دانشجویی نبأ به همراه بسته فرهنگی از دیگر برنامه‌های جذاب اجرا شده در هفته آفتاب مهر بود.


براساس این گزارش در این سلسله جشن‌ها دانشجویان جدیدالورود با آشنایی با شرایط این واحد دانشگاهی از برنامه‌های فرهنگی گوناگون استفاده کرده، جذب کانون‌های فرهنگی متعدد شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته