دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جشن دانشجویان ورودی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با رویکردی جدید

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با رویکرد جدید در راستای تکریم دانشجویان ورودی جدید و ایجاد هرچه بیشتر روحیه شادی و نشاط جشن دانشجویی برگزار کرد که این جشن طبق برنامه‌ریزی های انجام شده در سه روز برگزار شد.
کد خبر : 43540

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در روز اول جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید، دانشجویان فنی و مهندسی، روز دوم دانشجویان دامپزشکی و پرستاری و مامایی و روز سوم دانشجویان علوم انسانی و علوم پایه مهمان این برنامه بودند.


حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی در این مراسم در مورد فلسفه تشکیل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و برخی فعالیت‌های این نهاد از جمله برگزاری ضیافت اندیشه اساتید و دانشجویان، جشنواره‌های فرهنگی و همچنین ازدواج دانشجویی و سفر عمره مفرده توضیحات لازم را برای دانشجویان مطرح کرد.


دکتر علی بابازاده معاون دانشجویی فرهنگی واحد ارومیه هم با تبیین قسمت‌های مختلف این معاونت، دانشجویان را برای استفاده بهتر از امکانات و شرکت در مسابقات و برنامه‌های فرهنگی ترغیب کرد و برخی از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در این واحد دانشگاهی مانند برگزاری مسابقات قرآن و عترت در سه بخش شفاهی و کتبی و دینی و پژوهشی انجام برنامه‌های فرهنگی و همایش‌ها و سخنرانی‌های فرهنگی و برنامه‌های مذهبی را مطرح کرد.


در این برنامه‌ها کلیپ‌هایی از گزارش عملکرد معاونت دانشجویی و فرهنگی و همچنین اجرای گروه تواشیح و اجرای مسابقه زنده و اهدای جوایز به کار خود پایان داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته