دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1394 - 15:22

تجلیل از 25 کارمند نمونه واحد تهران مرکزی/ نوابخش: بیشترین فشار روحی و اصل کار در دانشگاه بر عهده کارمندان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تصریح کرد: در واحد تهران مرکزی دانشجومحوری اصل بوده و به همین خاطر با توجه به حجم بالای دانشجو در این واحد که بیش از 50 هزار نفر هستند، بیشترین فشار روحی و اصل کار در دانشگاه بر عهده کارمندان است.
کد خبر : 43485

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر مهرداد نوابخش در مراسم انتخاب کارمند نمونه در این واحد بزرگ دانشگاهی اظهار کرد: واحد تهران مرکزی به عنوان نخستین و بزرگترین واحد دانشگاهی در خاورمیانه یکی از افتخارات بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تمامی پیشرف‌ها و موفقیت‌هایش را از همان ابتدای تاسیس تاکنون مدیون کارکنان ساعی و شریف است از حضور خود در این واحد دانشگاهی ابراز خرسندی کرد.


وی گفت: در مجموعه‌ای هستم که دارای کارکنان بسیار دل‌پاک و انسان‌های شریف و گرامی است و می‌توانیم با این پتانسیل پرتوان و کوشا توام با همدلی و همزبانی در همه ابعاد علمی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و... تا جایی پیشرفت کنیم که کسی جلودار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی نباشد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از ایجاد رشته‌های پزشکی برای نخستین بار در واحد تهران مرکزی خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بیشترین رشته‌های تحصیلی را دارد و در کشور از این منظر مطرح است به‌ویژه امسال که آرزوی چندین ساله واحد تهران مرکزی این بود که رشته‌های پزشکی نیز در آن فعالیت داشته باشند که این امر محقق شد.


وی تاکید کرد: ما باید به بهترین نحو به دانشجویان خدمت‌رسانی کنیم چون همه دانشجویان فرزندان ما هستند.


نوابخش، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بویژه تهران مرکزی را با توجه به اینکه در یک مرکز علمی فعالیت دارند، تشویق به ادامه تحصیل کرد.


در این مراسم از 25 نفر کارمند نمونه واحد تهران مرکزی تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته