دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور الهام چرخنده در مراسم اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس واحد تبریز/ 10 دانشجو به پوشش چادر ملبس شدند

مراسم اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در این دانشگاه برگزار شد. محمدباقر گودرزی یادگار هشت سال دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حمید باکری و الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون از سخنرانان و میهمانان این مراسم بودند.
کد خبر : 43416

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، در بخشی از این مراسم الهام چرخنده، بازیگر گفت: رکن اساسی تقوا حجاب و چادر حجاب برتر است.



وی با توجه به تکیه‌کلام معروف «شهدا شرمنده‌ایم» گفت: این شرمندگی تا کی قرار است بهانه کار نکردن برای شهدا باشد، من مستندهای مختلفی در مورد ادیان و آیین‌های مختلف از بودیسم و هندو گرفته تا گاوپرستی، آتش پرستی و فرقه هایی چون عرفان حلقه، عرفان هندی ساخته‌ام و نتیجه تحقیقاتم این بود که کامل ترین و برترین دین اسلام و به خصوص تشیع جعفری است و برای رسیدن به آرامش من نیاز داشتم که خود را در دین غوطه‌ور کنم.


چرخنده، ماجرای تحول روحی و معنوی خود را یادآور شد و به بیان بیوگرافی کاملی از خود پرداخت.


در این مراسم از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تجلیل به عمل آمد و 10 نفر از دانشجویان این دانشگاه نیز از سوی الهام چرخنده ملبس به چادر شدند و این حجاب را انتخاب کردند

همرزم سردار شهید حمیدباکری هم در این مراسم گفت: جنگ ما جنگ جهانی کوچک بود زیرا یک طرف ایران و در طرف دیگر عراق و کل دنیا قرار داشت. ابتدای جنگ، عراق دارای 12 لشکر بود و در انتهای جنگ تعداد آن به 60 لشکر رسیده بود.


وی به نقل از حمید باکری گفت: بعد از جنگ عده‌ای غرق مادیات شده، عده‌ای استحاله فکری می‌شوند و از انقلاب رویگردان و عده‌ای به عهد خود وفادار مانده ولی دچار فشار روحی شدید از سوی دو طیف قبل می‌شوند.


گودرزی در ادامه به نقل خاطره از هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های حمید باکری پرداخت.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز گفت: ما هرچه داریم از شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است، آنها تاج افتخاری برای انقلاب و کشور بوده و هستند. همت جمعی دانشجویان بسیجی موجب شکل گیری نمایشگاه دفاع مقدس شده و امید می‌رود تأثیرات عملی آن در جامعه نمود یابد.



سعید حاجی تأکید کرد: نمایشگاه دفاع مقدس امسال متفاوت تر از سال های قبل بود و در آن هنر و ایثار تلفیق شده و برای رضای خدا بود و هنری که خدایی باشد ماندگار می شود.


در پایان از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تجلیل به عمل آمد. 10 نفر از دانشجویان این دانشگاه نیز از سوی الهام چرخنده ملبس به چادر شدند و این حجاب را انتخاب کردند.


مراسم اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس عصر روز 19 مهر سال جاری در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته