دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 17:24
قمی عنوان کرد

دنیا در صلح، با صرف هزینه‌ها برای امنیت و سلامت جامعه بشری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند گفت: اگر سازمان ملل و دولت‌ها بیشترین هزینه را صرف امنیت و سلامت جامعه بشری کنند، مطمئنا دنیا در صلح به سر خواهد برد.  
کد خبر : 43315

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد قمی در مراسم اختتامیه نخستین دوره طرح یاوران سلامت که به همت معاونت دانشجویی – فرهنگی و کانون هلال احمر واحد پرند با حضور رئیس بهداشت شهرستان رباط کریم، مشاور بهداشت و جوانان هلال احمر کشور، اعضای هیات علمی واحد، اعضای کانون های علمی و فرهنگی و جمعی از دانشجویان واحد برگزار شد، با محکوم کردن آل سعود به خاطر فجایع و جنایات مرتکب شده از جمله واقعه منا و حمله به یمن گفت: امروزه هزینه‌هایی که برای جنگ و ستیز صرف می‌شود به مراتب بالاتر از هزینه‌های سلامت است.


وی افزود: واقعه منا اوج بی کفایتی و اسلام ستیزی آل سعود و متحدانش را نشان می‌دهد. همانطور که امام راحل فرمودند:«تا زمانی که ما اسلام داریم استکبار و صهیونیسم با ما کار دارند و آنها دنبال از بین بردن اسلام هستند».


قمی بیان کرد: فاجعه غم انگیز منا که باعث کشتار بی رحمانه مسلمانان و هموطنان عزیز ما شد و از سوی سازمان ملل محکوم نشد حال اگر به طور مثال گربه‌ای در گوشه ای از آمریکا کشته شود آنها آنچنان داد و فریاد می کنند که گویی کل دنیا در حال نابودی است.


معاون دانشجویی – فرهنگی واحد پرند نیز با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حجاج بیت الله حرام در منا و محکوم کردن فجایع داعش اظهار کرد: امروزه در دوره ای هستیم که به خاطر جنگ‌های متعدد سلامتی جسمی و روحی منطقه به شدت در خطر است.


حجت الاسلام سید علی اصغر تقوی گفت: پیشرفت‌های مادی و تکنولوژیک، جامعه و فرد را به سمت انزوا کشانده است و هرچه بیشتر به سمت پیشرفت گام بر می‌داریم سلامت جسم و روح با خطر جدی تری مواجه است و تنها راه برون رفت از این شرایط و رسیدن به کمال و سعادت گام نهادن در مسیر دین و معنویات است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته