دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حسین عبدی: طلب نوروزی به زودی به خانواده اش پرداخت می شود/ هواداران سکوی های ورزشگاه را پر کنند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در بازی مقابل صبا، هواداران به احترام نوروزی به ورزشگاه بیایند تا بازی با حضور 100 هزار نفر برگزار شود.
کد خبر : 43299

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، حسین عبدی در نشست خبری باشگاه پرسپولیس درباره جلسه هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: «در جلسه امروز درباره یکسری مسائل مالی، اسپانسر، دریافت‌ها و پرداخت‌های باشگاه صحبت شد. خوشبختانه طی دو هفته گذشته قرارداد اسپانسر بسته شد و باشگاه امیدوار است تا اهداف خود را از طریق منابع مالی جدید پیش ببرد.»


عبدی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در خصوص قراردادی که قرار است باشگاه پرسپولیس با پسر هادی نوروزی امضاکند، گفت:« در این مورد پیشنهادهایی شده و همه پیشنهادها در حال بررسی است. ولی خیلی از موارد را طبق قانون نمی‌توان انجام داد. در هر صورت باشگاه تصمیم دارد احترام کاپیتان نوروزی به نحو احسن حفظ شود و در این زمینه هیچ کم‌کاری‌ای صورت نمی‌گیرد.»


وی درادامه و در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه که چقدر از مبلغ قرارداد نوروزی پرداخت شده و مابقی قرارداد به چه صورت به خانواده او پرداخت می‌شود، گفت:« همه این کارها باید در راستای اصول باشگاه پیش رود. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و باشگاه به دنبال آن است تا هر چه سریعتر مطالبات مالی مرحوم نوروزی را به خانواده او پرداخت کند.»


سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره رایگان شدن بازی این تیم برابر صبای قم افزود::« این مساله دست ما نیست، هم سازمان لیگ و هم پرسپولیس مشکلی ندارند، چه بازی رایگان باشد و چه نباشد، امیدوارم ورزشگاه پر شود. مردم پرسپولیس را به خاطر پول دوست ندارند اما امیدوارم هواداران به خاطر هادی نوروی بیایند و این مسابقه برابر ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته