دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 16:16

مدیر بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران با صدور حکمی، مدیر بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد را منصوب کرد. 
کد خبر : 43297

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در بخشی از حکم دکتر علی احمدی که از سوی دکتر سید محمود طباطبائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران به وی ابلاغ شده، آمده است: نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در اجرای مسئولیت مدیریت بیمارستان امیرالمومنین (ع) به عنوان مدیر مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بیمارستان فرهیختگان منصوب می‌شوید تا دانشگاه را در تحقق چشم‌اندازهای رفیع آن در گسترش حوزه علوم پزشکی یاری کنید.


از مهمترین برنامه‌های ابلاغی و ماموریت وی، برنامه‌ریزی در راستای کارائی و اثر بخشی منابع بیمارستانی، استقرار مدل‌های تعالی در بیمارستان، توجه جدی به سیاستهای توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی با حوزه عمرانی دانشگاه در راستای اصلاح ساختار فیزیکی و طراحی و تدوین فعالیت‌های موثر برای بهبود وضعیت اقتصادی بیمارستان تعیین شده است.


احمدی که از فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی همین واحد دانشگاهی است تا زمان ابلاغ این حکم دارای سوابق اجرائی مفیدی در مقام مسئولیت‌های متعدد و اداره مراکز درمانی تابعه واحد پزشکی تهران بوده است.


وی در کارنامه خود سابقه مدیریت اداره طرح و برنامه و بودجه، مدیریت درمانگاه قدس و بیمارستان امیرالمومنین (ع) دانشگاه را عهده‌دار بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته