دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دومین اجرای ویژه «غرب واقعی» با حضور اهالی هنر+ تصاویر

دومین اجرای ویژه نمایش «غرب واقعی» به کارگردانی داریوش مهرجویی که در سالن البرز سینما کورش روی صحنه است، شب گذشته، شنبه 18 مهرماه با حضور جمعی از اهالی هنر و سینما برگزار شد.
کد خبر : 43269

هادی خوانساری، مدیر تولید و روابط‌عمومی نمایش «غرب واقعی» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا از حضور هنرمندانی همچون عبدالله اسکندری، سیروس الوند، همایون ارشادی، حسن پور‌شیرازی، فاطمه گودرزی، محمد حاتمی، بهزاد خداویسی، هنگامه حمیدزاده، فرزاد حسنی و ... در دومین اجرای ویژه این نمایش در سالن البرز سینما کورش خبر داد.



وی ضمن بیان این مطلب که این اجرای ویژه با حضور هنرمندان با استقبال ویژه‌ای همراه بود، گفت: «سیروس الوند به نمایندگی از اهالی سینما، لحظاتی روی سن حاضر شد و در کلامی کوتاه، از زحمات پنجاه ساله داریوش ارجمند در حوزه هنر و سینما قدردانی کرد.»


مدیر روابط عمومی غرب واقعی خاطر نشان کرد: «امشب نیز سفرای کشورهای آمریکای لاتین، میهمان ویژه اجرا هستند.»



خوانساری همچنین درباره روند اجرای این نمایش در آینده توضیح داد: «مطابق با برنامه‌ قبلی، «غرب واقعی» سه شنبه‌ شب آخرین اجرای خود را در سینما کورش خواهد داشت اما قرار است بعد از ماه محرم، اجراهای دیگری از این نمایش داشته باشیم که البته کی و کجایش هنوز معلوم نیست.»



نمایشنامه‌ «غرب واقعی» نوشته سام شپارد و ترجمه مهرجویی است. در این نمایش امین حیایی بازیگر، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز است و سهیل برخورداری،‌ سید پارسا حسینی و سپیده نازیار اعضای گروه کارگردانی هستند. وحیده محمدی‌فر نیز دستیاری تهیه و طراحی صحنه و لباس را برعهده دارد.


همچنین فرشاد جوان (مدیر فنی)، تورج اصلانی (تصویربردار)، حنیف سروری (مدیر صحنه)، مهسا محمودزاده (گریم)، محمود خرسند (صدابردار)، حامد گرشاسبی، محسن زند، ایرج تدین،‌ پرویز سلیمانی و سپیده نازیار(گروه صحنه و لباس)، نیلوفر خوش‌خلق،‌ حامد خوانساری، پیمان کرمانی و محمد خلج‌زاده (عکس و تصویربرداری پشت صحنه) و هادی خوانساری (مدیر روابط عمومی و تولید) از دیگر عوامل نمایش «غرب واقعی» هستند.



انتهای پیام/

برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته