دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش‌ مدیر عامل نفت به شایعه حضورش در استقلال: قرار نیست جایگزین افشارزاده شوم

بعد از صحبت های وزیر ورزش مبنی جایگزینی فردی به جای بهرام افشارزاده در سمت مدیر عاملی استقلال، صحبت هایی در مورد حضور منصور قنبرزاده مدیر عامل باشگاه نفت تهران در این باشگاه مطرح شد که البته قنبرزاده از این موضوع ابراز بی ‌اطلاعی کرد.
کد خبر : 43267

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، محمود گودرزی وزیر ورزش در حاشیه رونمایی از نمایشگاه استعدادهای ورزشی اعلام کرد تا چند روز آینده فرد دیگری جایگزین بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال می‌شود تا مدیر عامل استقلال پس از آن تنها مسئولیت مدیرکلی حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان را برعهده داشته باشد.


همین اظهار نظر مرد اول ورزش کافی بود که گمانه زنی ها در این خصوص آغاز شود و در یکی از این گمانه‌زنی ها گفته شد که منصور قنبرزاده مدیر عامل باشگاه نفت تهران نامزد اصلی وزارت ورزش برای جایگزینی بهرام افشارزاده است؛ موضوعی که البته واکنش مدیر عامل نفت را در پی داشت.


قنبرزاده در این خصوص گفت: «هنوز هیچ صحبتی در این مورد با من نشده است تا وقتی که حرفی با من زده نشود من هم نظری در این خصوص ندارم.»


این خبر امروز در حالی مطرح شد که چندی پیش نیز گفته شده بود که قرار است مجید رضایی یکی از پیشکسوتان استقلال جایگزین افشارزاده در استقلال شود که البته این خبر از سوی مدیر عامل استقلال رد شد.


به هر حال تا روز مشخص شدن جانشین افشارزاده در استقلال از سوی وزارت ورزش باید منتظر خبرهایی از این دست باشیم؛خبرهایی که خیلی زود تکذیب و رد می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته