دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اسپانسر استقلال تغییر نمی‌کند؛ امضای توافق دوجانبه بین افشارزاده و سبک‌دست

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با رد شایعات جدایی‌اش از باشگاه استقلال اعلام کرد به زودی توافقی جدیدی بین او و باشگاه استقلال در قالب قرارداد امضاء می‌شود.
کد خبر : 43219

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ روزی که بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال برای گفت‌وگو با بازیکنان این تیم به محل تمرین آنان رفت طی اظهارنظری اعلام کرد به زودی با اسپانسری 25 میلیاردی تومانی قرارداد امضا می‌کند که بعد از آن بازیکنان استقلال مشکل مالی نخواهند داشت. بیان این کلمات از سوی مدیر عامل استقلال کافی بود که شائبه جدایی شاهرخ سبک دست عضو هیات مدیره استقلال که قبول کرده است که بخشی از هزینه‌های استقلال را در لیگ پانزدهم متقبل شود مطرح شود. هر چند که وی در مصاحبه‌های بعدی خود سعی کرد جدایی سبک دست از استقلال را به نوعی رد کند اما احتمال جدایی این عضو هیات مدیره استقلال هر روز جدی‌تر از قبل می شد اما در نهایت بعد از جلسه ای که میان افشارزاده و سبک دست برگزار شد دو طرف به توافق رسیدند تا سبک‌دست همچنان به همکاری‌اش با استقلال ادامه دهد.


شاهرخ سبک‌دست در این باره به خبرنگار ورزشی آنا گفت:«مشکلی میان من و مدیر عامل استقلال وجود ندارد. قطعا کسی که برای حمایت یک مجموعه آمادگی‌اش را اعلام داشته پای حرفش است. ما با هم توافق کردیم و این توافق قرار است روی کاغذ بیاید تا دو طرف آن را امضا کنیم هدف ما موفقیت مجموعه استقلال است.»


یکی دیگر از مشکلات مدیریت اسپانسرینگ باشگاه استقلال موضوع بدهی چهار میلیاردی شرکت بازاریابی تبلیغاتی «ریرا» است شرکتی که تبلیغات پیراهن آبی‌پوشان را بر عهده گرفته بود و پس از چند هفته تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه گرفت. سبک‌دست درباره بدهی وصول نشده شرکت «ریرا» نیز گفت که این شرکت به تعهد خود پایبند است و این مبلغ را پرداخت می‌کند چرا که تضامینی وجود دارد که شرکت موردنظر را مجبور به پرداخت خواهد کرد.


سبک‌دست در ادامه به این موضوع اشاره داشت که اسپانسرهای زیادی هستند که دوست دارند تبلیغ‌شان روی پیراهن استقلال درج شود. به همین خاطر استقلال نگرانی در خصوص اسپانسر پیراهن خود ندارد و این هفته نیز از میان شرکت‌هایی که درخواست داده‌اند اسپانسر پیراهن باشگاه مشخص می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته