دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1398 - 08:00
حسینی در گفتگو با آنا:

اموال مازاد مجلس تا پایان سال به مزایده گذاشته می‌شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اموال مازاد مجلس طبق قانون تا پایان سال بر اساس قیمت‌گذاری کارشناسی به مزایده گذاشته می‌شود.
کد خبر : 431030
3.jpeg

محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با موضوع تصمیم‌گیری درباره فروش اموال مجلس اظهار کرد: اموال مجلس هم مانند سایر دستگاه‌های اجرایی تابع قوانین خاص خودش است و مازاد آن اعم از اموال اسقاطی باید به فروش برسد.


وی افزود: در جلسه کمیسیون مطرح شد که اموال شناسایی شده‌اند و اکنون باید تبدیل به احسن شوند.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اموال بیشتر مازاد در حوزه ماشین‌آلات و از رده خارج هستند که باید طبق آیین‌نامه مالی مجلس به فروش برسند، گفت: قانون، واحد مالی‌ را در این زمینه موظف کرده که ابتدا از طریق کار کارشناسی قیمت اموال را برآورد و سپس شرایط مزایده را اعلام کند.


نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:  افراد حائز شرایط می‌توانند خریدار اموال باشند و وجوه حاصل از این مزایده به خزانه کل کشور واریز می‌شود.


حسینی با بیان این‌که مقرر شد این کار تا پایان سال 98 صورت گیرد، اظهار کرد: نظر کارشناسی در مورد این اموال محرمانه است، اما شرایط مزایده طبق همین کار کارشناسی اعلام می‌شود و افرادی که خواهان خرید باشند، اگر مبلغ پیشنهادیشان با قیمت کارشناسی برابری کند یا از آن بیشتر باشد، طبق قانون برنده مزایده هستند و می‌توانند خریدار اموال شوند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد حسینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته