دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 09:26

معاونت فرهنگی دانشجویی واحد کرمانشاه؛ از آموزش سبک زندگی اسلامی تا پخت غذاهای ایرانی و سنتی

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع نماز ویژه فرزندان کارکنان و استادان دانشگاه، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع سبک زندگی اسلامی، نخستین کارگاه خوشنویسی و هنرهای وابسته به آن، نخستین جشنواره استانی معرفی و پخت غذاهای ایرانی و سنتی و ... از جمله عملکردهای اخیر معاونت فرهنگی دانشجویی واحد کرمانشاه است.
کد خبر : 43094

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع نماز ویژه فرزندان کارکنان و استادان دانشگاه


مسابقه نقاشی فرزندان کارکنان و استادان با موضوع نماز در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پایه با حضور کارکنان و استادان به همراه فرزندان آنان برگزار شد.


در این مسابقه بیش از هفتاد نفر از فرزندان کارکنان و استادان در رده سنی 12 سال و کمتر از آن شرکت داشتند. والدین این شرکت کنندگان نیز در کارگاه چگونگی دعوت به نماز با تدریس حجت‌الاسلام نعمت الله شکری امام جماعت مسجد دانشگاه حضور داشتند. این مسابقه به همت ستاد اقامه نماز دانشگاه برگزار شد.




برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع سبک زندگی اسلامی


کارگاه آموزشی با موضوع سبک زندگی اسلامی، اصول تغذیه و دیدگاه اسلامی نسبت به آن، با حضور کارکنان، استادان و دانشجویان در تالار علامه امینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.


در این کارگاه آموزشی زبیده خدایی استاد دانشگاه جامعه‌الزهرا قم به عنوان مدرس حضور داشت. این کارگاه به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه در تالار علامه امینی برگزار شد.



نخستین کارگاه خوشنویسی و هنرهای وابسته به آن برگزار شد



نخستین کارگاه خوشنویسی و هنرهای وابسته، با حضور استاد سعیدرضا زمزیا از اعضای انجمن خوشنویسان ایران و دانشجویان علاقه‌مند در تالار علامه امینی برگزار شد.


این کارگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و از سری برنامه‌های فرهنگی هفته مهر آفتاب برگزار شد.


در این کارگاه که با حضور علاقه‌مندان به خوشنویسی برگزار شد، نحوه ساخت و آماده‌سازی کاغذ ابر و باد خوشنویسی آموزش داده شد و در پایان نیز به ده نفر از حاضران به قید قرعه هدایایی اعطا شد.



نخستین جشنواره استانی معرفی و پخت غذاهای ایرانی و سنتی



نخستین جشنواره معرفی و پخت غذاهای ایرانی و سنتی در محل سالن غذاخوری دانشگاه با حضور بیست و دو تیم شرکت‌کننده از دانشجویان و کارکنان برگزار شد.


در این جشنواره که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار شد، شرکت‌کنندگان با معرفی و پخت غذاهای ایرانی و سنتی ذائقه داوران و حاضران در جشنواره را به تحسین خود وا داشتند.


داوران جشنواره سرآشپزان ماهر آشپزخانه دانشگاه بودند که اقدام به داوری و معرفی چهارده تیم برگزیده مسابقه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته