دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1398 - 16:58
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

تقدیر سه فراکسیون سیاسی مجلس از اقدام سپاه برای دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: سه فراکسیون سیاسی مجلس از اقدام سپاه در دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز تقدیر کردند.
کد خبر : 430737
347275_714.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری روح‌الله زم سرشبکه کانال معاند آمدنیوز گفت: اقدامات این سرشبکه کانال معاند آمدنیوز در راستای کمک به دشمنان ملت ایران، در طول چندسال اخیر بود.


وی افزود: با توجه به اقداماتی که این کانال تلگرامی علیه امنیت روانی کشور و امنیت ملی انجام می‌داد، لازم بود اقدامی در این مورد، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام دهند که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی بسیار پیچیده و پیشرفته توانست فردی وطن‌فروش را که در برخی اغتشاشات کشور دست داشت دستگیر کند.


نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: به دلیل این اقدام بسیار بزرگ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، نمایندگان مجلس بلافاصله بعد از شنیدن خبر بیانیه‌‎ای تهیه و امضا کردند.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیانیه تقدیر از سپاه پاسداران در رابطه با دستگیری روح الله زم، یکی از بیانیه‌هایی است که بسیار سریع نوشته و امضا شد، زیرا معمولاً درباره برخی بیانیه‌ها میان سه فراکسیون سیاسی مجلس اختلاف نظرهایی وجود دارد، اما در این زمینه همه اتفاق نظر داشته و هیچکدام با پیش‌نویس بیانیه مخالفتی نداشتند.


وی گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی هم بدین وسیله از اقدام اطلاعات سپاه تقدیر و تشکر می‌کند.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته