دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1398 - 14:56
سخنگوی قوه قضائیه:

امکان تغییر اتهام فساد فی الارض سه متهم محیط زیستی وجود دارد

سخنگوی قوه قضائیه از امکان تغییر حکم اتهام سه متهم پرونده‌های موسوم به جاسوسی از مراکز حساس نظامی در پوشش محیط زیستی از فساد فی الارض به همکاری با دولت متخاصم آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر : 430704
BS0K5327.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بنابر اعلام سخنگوی قوه قضائیه مراد طاهباز، نیلوفر بیانی و هومن جوکار، سه متهم پرونده موسوم به جاسوسی از مراکز حساس نظامی در پوشش محیط زیستی برای بیان آخرین دفاعیات به دادگاه احضار شدند.


غلامحسین اسماعیلی در ارتباط با بررسی روند پرونده متهمان اصلی جاسوسی از مراکز حساس نظامی در پوشش محیط زیستی اذعان کرد:  بر اساس ماده 280 آئین دادرسی کیفری دادگاه می‌تواند در جریان رسیدگی به پرونده عنوان اتهامی را تغییر دهد.


سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: بر همین اساس اتهام افراد اشاره شده از فساد فی الارض به همکاری با دولت متخاصم آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران جهت جاسوسی به نفع سیا و موساد تغییر می‌کند.


گفتنی است این افراد در پوشش فعال محیط زیست ایران بهمن ماه سال ۱۳۹۶ توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به اتهام جاسوسی از مراکز حساس نظامی بازداشت شده بودند.


انتهای پیام/4105/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته