دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 09:53
سخنگوی قوه قضائیه در مراسم نواختن زنگ مهر:

دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند/ تمام شرایط را برای علم آموزی دانش‌آموزان فراهم کنیم

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند و باید تمام شرایط را برای علم آموزی آنها فراهم کرد.
کد خبر : 416876
854.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامحسین اسماعیلی صبح امروز با حضور در مدرسه ابن سینا در منطقه ۸ تهران در مراسم نواختن زنگ مهر شرکت کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در حاشیه این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان، والدین و معلمان اظهار کرد: روز آغاز سال تحصیلی، روز شکوفایی نسل جدید است و دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید تمام شرایط را برای علم آموزی آنها فراهم کرد.
وی گفت: امروز روز شروع و آغازی بر یک حرکت علمی بزرگ و جاویدان است اما در این راه باید از گذشتگان درس بگیریم و با درس گرفتن از افتخارات گذشته کشورمان است که می توانیم به دستاوردهای جدیدی دست پیدا کنیم.
اسماعیلی اظهار کرد: ما باید به دستاوردهای ۴۰ سال گذشته توجه کنیم و برای رسیدن به اهداف بزرگ علمی از تجربه‌های گذشته استفاده کنیم؛ از ۸ سال دفاع مقدس تا به امروز شاهد افتخارات بسیاری بودیم و دانش‌آموزان باید با توجه به این دستاوردها برای آینده کشور تلاش کنند.


سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: اگر ما براساس دین اسلام حرکت می‌کنیم لذا مدارس ما باید مدارس علم و عدالت باشد و تنها علم آموزی صحیح نخواهد بود؛ اجرای عدالت باید از مدارس آغاز شود و معلمان و والدین باید در این زمینه تلاش کنند و به طور کلی همه باید برای برقراری عدالت در جامعه اقدام کنند.
وی گفت: دانش آموزان نیز باید این نکته را مدنظر داشته باشند که برای برقراری عدالت در آینده درس می خوانند و ما باید با برقراری عدالت زمینه ساز ظهور عدالت گستر امام زمان(عج) باشیم.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را به بهترین نحو ممکن آغاز کنند و برای رسیدن به اهداف علمی و عدالت محور خود موفق باشند که در این راه تمام معلمان و مدیران باید به وظایف خود به بهترین نحو ممکن عمل کنند.
انتهای پیام/۴۱۱۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته