دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 08:50
سردار رحیمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

رصد ترافیکی اول مهر در تهران با استفاده از هلی شات/ ۱۵ هزار راننده سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت نام کردند

رئیس پلیس پایتخت گفت: ماموران راهور در اطراف مدارس و مراکز آموزشی حضور دارند و برای تردد آسان وسایل نقلیه اقدام می‌کنند. از طرفی برای رصد ترافیک بزرگراه‌ها نیز از هلی شات استفاده می شود.
کد خبر : 416862
57650513.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه حضور در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس از هفته‌های گذشته تدابیر ویژه‌ای را همزمان با آغاز سال تحصیلی در نظر گرفته بود اظهار کرد: تمان یگان های ما امروز در آماده باش کامل هستند.


وی ادامه داد: تاکنون از نظر ترافیکی وضعیت مطلوبی را در پایتخت داریم اما برای اظهارنظر درباره افزایش حجم ترافیک نسبت به هفته گذشته باید تا قبل از ظهر صبر کنیم. به طور کلی بار ترافیکی نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است.


رئیس پلیس پایتخت با اشاره به رصد هوشمند ترافیکی از سوی پلیس راهور اظهار کرد: ماموران راهور در اطراف مدارس و مراکز آموزشی حضور دارند و برای تردد آسان وسایل نقلیه اقدام می‌کنند. از طرفی برای رصد ترافیک بزرگراه‌ها نیز از هلی شات استفاده می شود.
رحیمی درباره نظارت بر سرویس مدارس گفت: به صورت نامحسوس سرویس مدارس را رصد می‌کنیم و به مدیران نیز در این باره نکاتی را اعلام کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: سامانه‌ای به نام سپند برای ثبت نام رانندگان سرویس مدارس راه‌اندازی شده است و تاکنون بیش از ۱۵ هزار راننده در این سامانه ثبت نام کردند و ثبت نام همچنان ادامه دارد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس تمام تلاش خود را انجام می دهد تا جامعه برای علم آموزی دانش‌آموزان فراهم شود.
انتهای پیام/۴۱۱۰


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته