دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1394 - 17:20

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند تغییر کرد

مراسم معارفه دکتر مسعود سیم‌خواه به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی واحد پرند با حضور دکتر محمد قمی رئیس واحد پرند، دکتر کوروش سلمانی معاون سابق اداری و مالی واحد، همه معاونان، مدیران و کارمندان حوزه اداری و مالی برگزار شد.
کد خبر : 43063

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید علی اصغر تقوی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد پرند در این مراسم با ذکر حدیث شریفی از پیامبر اکرم گفت: شَرُّ الْعُلَماءِ مَنْ زَارَ الْاُمَراءَ وَ خَیْرٌ الْاُمَراءِ مَنْ زَارَ اَلْعُلَمَاءَ نِعْمَ الْاَمِیرُ عَلی بَابِ الْفَقیرُ وَ بِئسَ الْفَقِیرُ عَلَی بَابِ الْاَمیِرِ. نبی اکرم (ص) فرمود: «بدترین عالمان آن است که به زیارت امیران رود، و بهترین امیران آن است که به دیدار عالمان آید، خوشا امیری که به خانه فقیر آید، و بدا فقیری که به درگاه امیر رود»، خداوند توفیق خدمت به خلق را از ما نگیرد و امیدوارم همیشه مصداق این حدیث شریف باشیم.


سیم‌خواه، رفتار و سلوک بر مبنای قانون، عدالت و انصاف را پایه و اساس سیاست‌های کاری خویش نام برد و گفت: به واسطه کاهش حجم دانشجو وضعیت نقدینگی واحد کاهش یافته است، بنابراین سیاست واحد به طور کل و حوزه معاونت اداری و مالی به طور خاص باید به سمت درآمدهای جایگزین و کاهش هزینه‌ها پیش رود

سرپرست جدید معاونت اداری و مالی واحد پزند هم گفت: در دوران مدرن عقل ابزاری که بر پایه سود و منفعت شخصی و عامل بسیاری از جنگ‌ها و ستیزها است، جایگزین عقل جوهری شده است. همه ما در محضر آن روح حی و حاضر به حیات ادامه می‌دهیم و باید بر اساس عقل جوهری که بر پایه شرافت و کرامت انسانی است، عمل کنیم.


سیم‌خواه، رفتار و سلوک بر مبنای قانون، عدالت و انصاف را پایه و اساس سیاست‌های کاری خویش نام برد و افزود: به واسطه کاهش حجم دانشجو وضعیت نقدینگی واحد کاهش یافته است، بنابراین سیاست واحد به طور کل و حوزه معاونت اداری و مالی به طور خاص باید به سمت درآمدهای جایگزین و کاهش هزینه‌ها پیش رود. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب همدلی و همزبانی باید هر چه بیشتر گسترش یابد.


قمی نیز اظهار کرد: مساله مسئولیت همواره تغییرپذیر است همچنان که امام علی فرمودند«اگر مقام ماندنی بود به من نمی رسید» بنابراین انسان باید در مقام مسئولیت به گونه‌ای رفتار کند که رضایت خدا را در بر داشته باشد.


رئیس واحد پرند از زحمات دکتر سلمانی تشکر و قدردانی کرد و گفت: در مجموع کارهای وی در طول سه سال مثبت بوده است و از معاونان ، مدیران و کارمندان می‌خواهم با همدلی و همزبانی با سیم‌خواه، همکاری کنند و وی را در راه رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه کمک و یاری کنند.


قمی در انتها از سیم‌خواه خواست تحت هر شرایطی عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد.


معاون سابق اداری و مالی واحد پرند هم گفت: در این سه سال تمام تلاش و توانم را برای ارتقا و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه واحد پرند گذاشته‌ام و امیدوارم به عنوان یک عضو کوچک توانسته باشم به این وظیفه عمل کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته