دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1398 - 16:21
جام‌ جهانی والیبال ژاپن؛

شکست تلخ مقابل ژاپن/ ناکامی‌های تیم ملی کامل شد

تیم ملی والیبال کشورمان در نهمین دیدار رقابت‌های جام جهانی مقابل ژاپن شکست خورد.
کد خبر : 430515
417.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در نهمین دیدار رقابت‌های جام جهانی 2019  تیم ملی والیبال کشورمان برابر ژاپن به میدان رفت. بلندقامتان ایران تاکنون مقابل تیم‌های کانادا، استرالیا، تونس و آرژانتین پیروز میدان شدند. 


ایگور کولاکوویچ در این مسابقه سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور را به داخل زمین فرستاد. 


دست اول؛ 25 بر 16 به سود ژاپن


شروع بد شاگردان ایگور باعث شد تا ژاپنی‌ها در این دست خیلی زود از ایران پیشی بگیرد و برنده این دیدار شوند. در حالی که شاگردان ایگور در تلاش بودند تا اختلاف خود را کاهش بدهند اما در ادامه موفق نشدند و این دیدار با نتیجه 25 بر 16 به سود چشم‌بادامی‌ها به پایان رسید. 


دست دوم؛ 28 بر 26 به سود ایران


در دست دوم باز هم ژاپنی‌ها تیم برتر میدان بودند و توانستند ست دوم را هم به سود خود به پایان برسانند. البته در این دست شاگردان ایگور کمی بهتر از دست اول کار کرد و با آمدن شفیعی و کریمی ورق برگشت اما در نهایت بلندقامتان ایران نتوانستند مقابل چشم‌بادامی‌ها کاری از پیش ببرند و این دست را هم واگذار کردند.


دست سوم؛  ۲۵ بر ۱۳ به سود ژاپن


در این دست ایران و ژاپن در یک مسابقه نزدیک به هم بازی می‌کردند اما سرویس‌های خوب ژاپنی‌ها، شاگردان ایگور را از پا درآورد و در نهایت چشم‌بادامی‌ها در این دست باز هم پیروز میدان شدند. 


دست چهارم؛ 25 بر 21 به سود ژاپن


در این دست هم با وجود اینکه بازیکنان ایران تمام تلاش خود را به کار گرفتند اما زور چشم‌بادامی‌ها بیشتر بود و توانستند پیروز میدان شوند. 


تیم ملی والیبال کشورمان فردا در دهمین دیدار خود مقابل تیم ایتالیا ساعت 9:30 به وقت ایران به میدان می‌رود.


انتهای پیام/4051/4057/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته