دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر معرفی شد

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر معرفی شد.
کد خبر : 43047

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم تکریم دکتر جمال بیگی و معارفه دکتر بهروز دانشیان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر با حضور معاونان و اعضای هیأت رئیسه، کارکنان و اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


دانشیان که رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز هست با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، این ماه را ماه خودسازی دانست و اظهار کرد: دنیای اسلام در شرایط کنونی، شرایط خاصی را می‌گذراند.


این مسئول با توجه به فاجعه منا و بی کفایتی آل سعود در اداره موسم حج خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وتدابیر مقام معظم رهبری هیچ دشمنی جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.


وی افزود: واحدهای دانشگاه‌ آزاد آذربایجان شرقی بیشترین سهم را در تصویب و راه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی در بین واحدهای سراسر کشور دارد که در این بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر تلاش خوبی در بین واحدهای استان داشته است.


دانشیان با بیان اینکه واحد عجب‌شیر جزو واحدهای سودده این دانشگاه در استان است، خاطرنشان کرد: قبلاً این واحد دانشگاهی در مقطع تحصیلات تکمیلی دارای یک رشته در مقطع دکتری تخصصی و یازده رشته در کارشناسی ارشد بود که با تلاش‌های صورت گرفته 9 رشته دیگر در مرحله تکمیل ظرفیت افزوده شد، به طوری که تعداد رشته‌های مقطع تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی به عدد 20 رسید.


دکتر جمال بیگی سرپرست سابق واحد عجب‌شیر هم با تشکر از زحمات تمامی کسانی که در طول دوران تصدی مسئولیتش با او همکاری داشتند به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخت.


در پایان این آئین، از زحمات بیگی در طول دوران تصدی با اهدا لوح، قدردانی و دانشیان به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر معرفی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته