دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1398 - 12:36
معاون پرورشی وزیر آموزش‌و‌پرورش:

کلاس‌محوری بزرگ‌ترین مشکل آموزش‌و‌پرورش است/ نیازمند جذب 100 هزار نیروی جدید در حوزه پرورشی هستیم

معاون پرورشی وزیر آموزش‌و‌پرورش گفت: برای آنکه بتوانیم برنامه‌های پرورشی و تربیتی را در همه مدارس به اجرا دربیاوریم نیازمند جذب 100 هزار نیروی جدید هستیم.
کد خبر : 429887
2393480.jpg

علیرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا  با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل آموزش و پرورش آموزش زدگی و کلاس محوری است، اظهار کرد: نبود فضای فعالیت‌های تمرینی و عدم استمرار این فعالیت‌ها به این بخش آسیب می‌زند.


معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: متأسفانه برخی از خانواده‌ها علاقه‌ای به فعالیت‌های تربیتی و قرآنی ندارند و این موضوع در این حوزه مشکل‌ساز شده است؛ از طرفی همواره نگاه تحلیل گرایانه در این بخش وجود دارد و  برنامه‌های پرورشی و تربیتی که برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود مورد تحلیل و نقد خانواده‌ها قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به کمبود نیرو در همه بخش‌های آموزش و پرورش گفت: برای آنکه بتوانیم برنامه‌های پرورشی و تربیتی را در همه مدارس به اجرا دربیاوریم نیاز به 145 هزار نیروی آموزشی داریم که در حال حاضر 45 هزار نفر در آموزش و پرورش به فعالیت‌های پرورشی مشغول هستند و برای اینکه به حالت ایده‌آل دست پیدا کنیم باید 100 هزار نیروی جدید جذب شود.


کاظمی خاطرنشان کرد: با جذب نیروها قسمتی از آن‌ها در بخش‌های پرورشی مشغول به کار خواهند شد که باید منتظر باشیم تا تعداد آن‌ها در این بخش مشخص شود.


انتهای پیام/4087/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته