دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1394 - 12:23

حضور واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری در هشتمین جشنواره و نمایشگاه توسعه فناوری‌های نانو چگونه بود؟

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری گفت: این واحد دانشگاهی با ارائه 35 محصول نیمه صنعتی در حوزه فناوری نانو، 85 ثبت اختراع و بیش از 120 مقاله علمی در حوزه فناوری نانو حضوری پر رنگ و چشمگیر در نمایشگاه توسعه فناوری‌های نانو داشت.
کد خبر : 42984

دکتر علی اشجاران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی می‌تواند فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها و یافته‌های علمی و پژوهشی واحدهای دانشگاهی باشد.


وی به معرفی دستاوردها و یافته‌های علمی و پژوهشی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در این جشنواره بین‌المللی پرداخت و افزود: واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با ارائه 35 محصول نیمه صنعتی در حوزه فناوری نانو از قبیل نانو ریسول و نوولاک، نانو روانکار سوپر آلیاژ، نانو شوینده خودرو، نانو رزین و چسب های پایه حلالی و آبی، نانو کامپوزیت های فلزی آهن، قلع، نیکل، روی، مس ، وانادیوم، کروم، گرافن، نانو رس، سیلیس و نانو مرکب و 85 ثبت اختراع و بیش از 120 مقاله علمی در حوزه فناوری نانو حضوری پر رنگ و چشمگیر در این نمایشگاه داشت که در زمان برگزاری این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با بیان اینکه تمامی موفقیت‌های علمی و پژوهشی در عرصه نانو حاصل مطالعه، تلاش و تحقیق مستمر جمعی از محققان و پژوهشگران واحد یادگار امام(ره) بوده است، از تلاش و زحمات شبانه‌روزی مهندس بیرالوند رئیس اداره ارتباط با صنعت واحد یادگار امام (ره) برای معرفی دستاوردهای نانو واحد در جشنواره بین‌المللی قدردانی کرد.


اشجاران ابراز امیدواری کرد که همزمان با هفته پژوهش سایر تولیدات علمی و پژوهشی این واحد دانشگاهی اطلاع رسانی و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته