دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1398 - 19:48

فراخوان شرکت در مسابقات سراسری ماشین‌های رادیو کنترلی

اولین دوره مسابقات سراسری ماشین رادیو کنترلی با عنوان « تخته گاز » در چهار بخش مختلف 11 تا 17 آبان ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 429804
photo_2019-10-08_14-16-16.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف ایجاد فضایی شاد و بانشاط در کنار یک رقابت سالم و پر انرژی و با مشارکت شهرداری منطقه 16 تهران،  اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری ماشین‌های رادیوکنترلی با عنوان « تخته گاز » نموده است.


در این مسابقات که از یازدهم لغایت هفدهم آبان ماه سال جاری در محل بوستان ترافیک منطقه 16 شهرداری تهران برگزار می‌شود ، علاقمندان در بخش‌های مختلف به رقابت می‌پردازند. شرکت در این مسابقات برای تمامی علاقمندان آزاد است.


بخش‌های مختلف این مسابقات عبارتند از:


الف – ماشین‌های کنترلی اسباب بازی : این بخش ویژه کودکان کمتر از 9 سال بوده که با ماشین‌های اسباب بازی خود شرکت می‌کنند.


ب- ماشین‌های بنزینی و نیترو: این بخش مخصوص ماشین‌های حرفه‌ای سوختی بوده و شرکت کنندگان با ماشین‌های سوختی خودشان شرکت می‌نمایند .


ج- بخش ماشین‌های الکتریکی : این بخش ویژه ماشین‌های الکترونیکی و در دو قسمت سرعت و کوهستان برگزار می‌شود . در این بخش علاقمندان می‌توانند با ماشین‌های کنترلی خود شرکت نموده و درصورت نداشتن ماشین کنترلی از ماشین‌های موجود در محل مسابقات استفاده نمایند.


د- بخش خانوادگی: با هدف گسترش فضای نشاط در میان خانواده‌ها بخش ویژه خانواده برگزار می‌شود . در این بخش خانواده‌ها می‌توانند به‌همراه کودکان خردسال و ماشین‌های شارژی بزرگ شرکت نموده و در یک رقابت خانوادگی مهیج حضور داشته باشند.


ثبت نام این مسابقات به‌صورت اینترنتی بوده و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88366366 تا 8 ( دبیرخانه مسابقه واقع در فرهنگسرای ابن سینا ) تماس بگیرند و برای ثبت نام به نشانی RALLY.FARHANGSARA.IR   مراجعه نمایند . مهلت ثبت نام تا پایان مهرماه 98 است.


لازم به ذکر است به دلیل محدودیت در تعداد شرکت کنندگان،‌ اولویت با علاقمندانی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.



انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته