دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1394 - 11:08
در هشتمین جشنواره نانو /4

کامپاند نانوافزودنی برای محصولات UPVC رتبه سوم محصول برتر در جشواره نانو

کامپاند نانوافزودنی برای محصولات UPVC شرکت دانش‌بنیان «آریا پلیمر پیشگام» در هشتمین جشنواره نانو که از 13 تا 16 مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی دایر بود، توانست به صورت مشترک با مکمل دارویی «نانوکورکومین» شرکت «اکسیر نانوسینا» رتبه سوم بهترین محصول جشنواره را از آن خود کند.
کد خبر : 42972

نسترن صائبی، گروه علم و فناوری آنا- محمد علی‌آبادی، مدیرعامل شرکت آریا پلمیر پیشگام در این باره گفت: «این شرکت در راستای اهداف بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات پرمصرف داخلی و با بهره‌گیری از کادر تحقیقاتی مجرب در زمینه لوله، اتصالات و پروفیل در سال 1387 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تاسیس شد».


وی افزود: «ما چهار خط تجاری در شرکت داریم که عبارتند از تولید محصول با دانش فنی بالا، فروش دانش فنی، فروش لیسانس فناوری و مشاوره در صنعت. با این حال، عمده کارمان در زمینه صنعت پلیمر است و یکی از مسائلی که دنبال می‌کنیم، فناوری نانو است که قصد تجاری‌سازی این فناوری را داریم».



وی در مورد فعالیت‌های کنونی این شرکت گفت: «چهار مورد فروش دانش فنی در زمینه نانوکامپوزیت‌های UPVCبرای تولید لوله و اتصالات فاضلابی، تولید پروفیل‌های در و پنجره، محصولات سازگارکننده‌ پلیمری، اتصالات صدخش برای تولید داشبورد خودرو و نانوکامپوزیت‌هایی برای تعمیر خطوط لوله نفت و گاز نتیجه کار گروهی مجموعه این شرکت است».


علی‌آبادی در مورد کامپاند نانوافزودنی برای محصولات UPVC گفت: «بزرگترین مشکل محصولات UPVC، مشکل شکنندگی این محصولات است که به طبیعت ترد PVC مرتبط می‌شود».


وی افزود: «این محصول که حاوی ترکیب نانوذرات مناسب و حامل‌های ویژه UPVC است، خواص فیزیکی، مکانیکی و حرارتی محصولات همچون استحکام ضربه، دمای نرم‌شدگی و ظاهر نمونه را در محصولات UPVC بهبود می‌بخشد. از محصولات UPVC می‌توان به لوله، اتصالات و پروفیل در و پنجره اشاره کرد».


علی‌آبادی در مورد کاربردهای کامپاند نانوافزودنی UPVC گفت: «این محصول در تولید لوله، اتصالات و پروفیل‌های UPVC کاربرد دارد».




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته