دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1400 - 11:16

هر آنچه که باید درباره پنجره دوجداره آلومینیومی بدانیم

از جمله رایج‌ترین موادهایی که برای تولید پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می‌گیرد آلومینیوم است. از ویژگی‌های این نوع پروفیل می‌توان به سبک بودن آن اشاره کرد که به همین دلیل به جهت کاربرد در پنجره دوجداره آلومینیومی به کرات استفاده می‌شود. این نوع پنجره معمولاً از تنوع بسیار خوبی از لحاظ فریم، یراق‌آلات و رنگ برخوردار است که به همین دلیل دست افراد برای انتخاب نوع دلخواه آن باز خواهد بود.
کد خبر : 640460
رپرتاژ




به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  از جمله رایج‌ترین موادهایی که برای تولید پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می‌گیرد آلومینیوم است. از ویژگی‌های این نوع پروفیل می‌توان به سبک بودن آن اشاره کرد که به همین دلیل به جهت کاربرد در پنجره دوجداره آلومینیومی به کرات استفاده می‌شود. این نوع پنجره معمولاً از تنوع بسیار خوبی از لحاظ فریم، یراق‌آلات و رنگ برخوردار است که به همین دلیل دست افراد برای انتخاب نوع دلخواه آن باز خواهد بود. البته عدم زنگ‌زدگی آلومینیوم از دیگر مزایایی است که برای انتخاب پنجره‌های دوجداره درنظر گرفته می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به طور خلاصه در خصوص پنجره دوجداره آلومینیومی صحبت کنیم و در انتها نیز به یک مرکز معتبر به جهت درنظر گرفتن این نوع پنجره اشاره خواهیم کرد.


انواع پروفیل پنجره‌ دوجداره آلومینیومی


پنجره‌های دوجداره آلومینیومی پروفیل‌های مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



  • پروفیل فریم: معمولاً از این نوع پروفیل برای درب یا پنجره بکارگیری می‌شود.

  • پروفیل لنگه: از نوع پنجره‌ای بزرگ‌تر بوده و برای درب استفاده می‌شود.

  • پروفیل مولیون: این مورد برای ستون عمودی یا افقی داخل چارچوب پنجره بکارگیری خواهد شد.

  • پروفیل جانبی: بعنوان مکمل در پنجره دوجداره آلومینیومی استفاده شده که شامل زوار شیشه دوجداره پانل UPVC و مواردی از این دست هستند.


مزیت‌های استفاده از پنجره‌ی دوجداره آلومینیومی


به طور کلی پروفیل آلومینیومی دارای مقاومت بسیار خوبی هستند اما استفاده از آن در پنجره دوجداره می‌تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:



  • سازگاری با محیط: از جمله مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این نوع پنجره سرعت بازیافت آنهاست که طبیعتاً برای محیط‌ زیست عالی خواهند بود.

  • دوام و سبک بودن: اگر چه این نوع پنجره دارای وزن مناسبی است اما در عین حال دوام بسیار فوق العاده‌ای دارد.

  • عایق در برابر گرما و حرارت: برای اینکه یک پنجره‌ی دوجداره‌ی آلومینیومی در برابر گرما و سرما به خوبی واکنش نشان دهد، معمولاً از پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک که از تکنولوژی جدیدتر در آن استفاده شده است، بکارگیری می‌شود.

  • تعمیر و نگهداری آسان: این نوع پنجره دوجداره در برابر خوردگی و مواردی از این دست مقاوم است و در صورت نیاز به تعمیر نیز کار چندان سختی در پیش نخواهید داشت.

  • قیمت مناسب‌تر: از مهم‌ترین مزیت‌های پنجره دوجداره‌ی آلومینیومی قیمت بهتر آن نسبت به دیگر نوع پنجره‌ها مانند پنجره‌های آهنی است.


هر آنچه که باید درباره پنجره دوجداره آلومینیومی بدانیم


قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی


همانطور که مشخص است عوامل متعددی می‌توانند بر قیمت پنجره‌ی دوجداره آلومینیومی موثر باشند که شاید مهم‌ترین آنها موارد زیر باشند:



  • وزن آلومینیوم مصرفی: طبیعتاً هر چه وزن آلومینیوم بکارگیری شده در پنجره بیشتر باشد، بر قیمت نهایی آن افزوده خواهد شد.

  • قیمت پلی آمید: پر واضح است که پلی آمیدها یا نایلون مصرفی در آلومینیوم نیز می‌تواند تأثیر مستقیم بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی داشته باشد.

  • هزینه رنگ و آنادایز: این مورد نیز به تنهایی می‌تواند بخش قابل‌توجهی از قیمت نهایی یک پنجره‌ی دوجداره آلومینیومی را مشخص کند.

  • ابعاد و نوع شیشه: از تأثیرگذارترین موارد تعیین قیمت بر پنجره دوجداره‌ی آلومینیومی درنظر گرفتن ابعاد و نوع شیشه بکارگیری است.

  • حمل و نقل و نصب: درنظر گرفتن این موضوع نیز بسته به نوع شرکت و نصاب پنجره قیمت‌های متفاوتی در بر خواهد داشت.


محاسبه آنلاین قیمت درب و پنجره دوجداره upvc


گفتنی است که در کنار موارد عنوان شده می‌توان از کیفیت جوش، دستگاه‌های مورد استفاده به جهت تولید پنجره، تعداد بازشو و یراق‌آلات و مواردی از این دست بعنوان مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی اشاره کرد.


هر آنچه که باید درباره پنجره دوجداره آلومینیومی بدانیم


خرید پنجره دوجداره آلومینیومی از شرکت تخصصی مایان پنجره


حال با توجه به موارد عنوان شده، چنانچه برای موقعیت‌های مختلف و مدنظرتان نیاز به پنجره‌های دوجداره آلومینیومی داشتید، کافی است که از یک مرکز معتبر استفاده کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از شرکت تخصصی مایان پنجره بهره‌ببرید. این شرکت دارای 14 سال سابقه‌ در این زمینه است که ماحصل آن همکاری با بسیاری از افراد و شرکت‌ها بوده است که در نتیجه به جلب‌رضایت اکثریت افراد منجر شده است. گفتنی است که شرکت مایان پنجره با استفاده از یک کادر متخصص و بهره‌مندی از بهترین امکانات و تجهیزات، توانسته است خدمات مورد نظر متقاضیان را به بهترین نحو ممکن ارائه دهد. از مزیت‌های استفاده از این کارگروه تخصصی می‌توان به کیفیت عالی و قیمت پایین و مناسب پنجره‌های دوجداره آلومینیومی اشاره کرد. حال برای هرگونه ارتباط با تیم مایان پنجره کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای مطلب بهره‌ببرید.



انتهای پیام/ ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته