دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به‌منظور ارزشیابی صورت گرفت؛

بازدید هیئت ارزیاب وزارت بهداشت از دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

هیئت ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عضو کمیته شورای آموزش پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بازدید کردند.
کد خبر : 429553
_MG_4453.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌ آنا از بجنورد، به‌منظور ارتقای کیفیت آموزشی علوم پزشکی و تأمین بهترین کیفیت سلامت جامعه هيئت ارزشیابی دبیرخانه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دانشكده پرستاری و مامايی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از این دانشكده بازديد و با معاون علوم پزشكی دانشگاه، دانشجویان و استادان رشته پرستاری گفتگو کردند.


هیئت ارزشیابی در جلسه‌ با هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و رئیس دانشكده پرستاری و مامايی و جمعی از استادان و کارشناسان رشته پرستاری گفتگو کردند و رئیس دانشكده پرستاری و مامايی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گزارشی از وضعیت آموزشی دانشکده، تعداد اعضای هيئت علمی، تعداد دانشجویان و وضعیت کلاس‌های آموزشی تئوری و عملی دانشجویان  ارائه کرد.


اعضای تیم ارزشیابی از بخش‌های آموزشی مرکز آموزش مهارت‌های عملی دانشکده، کلاس‌های درسی، آزمايشگاه‌های تخصصی، كتابخانه و مركز مهارت‌های بالينی دانشكده بازديد و با دانشجویان رشته پرستاری گفتگو کردند.


این تیم ارزشیابی در بازديد یک‌روزه پس از بررسی فرايندهای آموزشی حوزه آموزش، پرونده‌های دانشجويان و اعضای هيئت علمی، وضعيت آموزشی رشته پرستاری را مطلوب ارزيابی كرد و اين رشته مورد تأييد نهايی قرار گرفت.


این هیئت در نشستی جداگانه با مسئولان دانشكده پرستاری و مامایی نیز به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و پیشنهاد‌هایی برای افزایش کیفیت آموزشی دانشجویان ارائه کردند.


به گزارش آنا، در این بازديد حامد مرتضوی و علی محمدپور و ذكريا محمدی عضو بورد تخصصی رشته پرستاری وزارت بهداشت، نسرین توکلی عضو هيئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و عضو بورد تخصصی رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته