دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نصیری خبر داد:

رقابت بیش از 2 هزار و 800 داوطلب آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از رقابت بیش از 2 هزار و 800 داوطلب آزمون سراسری در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 402164
_MG_4464.JPG

محمد نصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بجنورد، درباره میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری 98 اظهار کرد: این دانشگاه پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری همزمان با سراسر كشور میزبان بیش از 2 هزار و 800 داوطلب آزمون سراسری خواهد بود.


وی خاطرنشان كرد: پنجشنبه و در شیفت صبح 727 داوطلب رشته ریاضی و فیزیك با هم به رقابت خواهند پرداخت كه از این تعداد 542 نفر داوطلب پسر و 185 نفر داوطلب دختر هستند.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به آزمون سراسری رشته تجربی اشاره کرد و افزود: روز جمعه نیز این واحد دانشگاهی میزبان 2 هزار و 85 داوطلب رشته تجربی است كه از این آمار، هزار و 421 داوطلب دختر و 664 داوطلب پسر هستند.


نصیری بیان كرد: آزمون سراسری سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی در دو دانشكده فنی و مهندسی و علوم انسانی برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور خانواده‌ داوطلبان در دانشگاه، تمهیدات لازم از جمله اختصاص سالن فرهیختگان برای استراحت چندساعته و پخش كلیپ معرفی دانشگاه و آشنایی والدین با رشته‌های دانشگاهی توسط استادان دانشگاه درنظر گرفته شده است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد بجنورد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته