دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1398 - 13:54
امروز مقرر شد؛

حضور قهرمان دوومیدانی آسیا در راه‌اندازی آکادمی پرتاب دیسک دانشگاه آزاد

احسان حدادی دارنده مدال برنز جهانی و 11 مدال طلای آسیایی دوومیدانی در راه‌اندازی آکادمی و مدارس تخصصی پرتاب دیسک و همچنین کشف استعدادها در مدارس سما و دانشگاه آزاد اسلامی ایفای نقش خواهد کرد.
کد خبر : 429519
8b3d5164-f1cd-46fe-8519-1d4451adef29.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، احسان حدادی قهرمان مدال نقره المپیک 2012 به همراه مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در دیدار با کمال جوانمرد مدیر کل اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در ساختمان مرکزی این دانشگاه با توجه به جایگاه رشته پرتاب دیسک در ورزش کشور و استقبال خوب جامعه به‌ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: باید برای توسعه این رشته ورزشی از تمام امکانات ورزشی کشور استفاده کرد.


این ورزشکار نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور را بی‌بدیل و بسیار سازنده و تأثیرگذار دانست و آمادگی همه‌جانبه خود را برای توسعه این رشته ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی و گروه‌های پایه (آکادمی) اعلام کرد.


در ادامه این دیدار کمال جوانمرد، حدادی را از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره حامی ورزشکاران و قهرمانان بوده و دست آن‌ها را به گرمی می‌فشارد.


حدادی دارنده یک مدال برنز جهانی و 11 مدال طلای آسیایی است.در این دیدار مقرر شد احسان حدادی دانشجو رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در راه‌اندازی آکادمی و مدارس تخصصی پرتاب دیسک و همچنین کشف استعدادها در مدارس سما و دانشگاه آزاد اسلامی همکاری داشته باشد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته