دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1398 - 14:54
جوانمرد:

دانشجویان دانشگاه آزاد با کسب قهرمانی لیگ برتر دوومیدانی، اعتماد دانشگاه را پاسخ دادند

سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم دوومیدانی این دانشگاه متشکل از دانشجویان با کسب مقام قهرمانی اعتماد دانشگاه را پاسخ داد. تیمی که با کمترین امکانات، با اتکا به پروردگار و نیروی جوانی با کادر فنی مجرب به موفقیت رسید.
کد خبر : 417905
b05879ee-7a99-4f27-90e0-4b65dab71e30.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صبح امروز سرپرست و سرمربی تیم دوومیدانی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی، جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر سال 98 را به کمال جوانمرد تقدیم کردند.


در این مراسم جوانمرد با بیان اینکه اعضای این تیم که از سرمایه‌های دانشگاه به شمار می‌آیند، اظهار کرد: تیم دوومیدانی دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از دانشجویان با کسب مقام قهرمانی اعتماد دانشگاه را پاسخ داد. تیمی که با کمترین امکانات، با اتکا به پروردگار متعال و نیروی جوانی و نشاط و بالندگی و با کادر فنی مجرب به موفقیت رسید.


تیم دوومیدانی بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان قهرمانی را برای بار پنجمین سال متوالی کسب کرد و سپیده توکلی در این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور توانست پنج مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز به دست آورد. در ماده پرتاب دیسک، زهرا نجفی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز رکورد ملی نوجوانان این ماده را شکست.


در ماده 10هزار متر پیاده‌روی، فاطمه زهرا قلعه‌نویی از باشگاه دانشگاه آزاد بازمان 1:00:37.65 ساعت رکورد ملی این ماده در رده سنی جوانان شکست و در ماده 5هزار متر پریسا عرب بازمان 17:40.57 دقیقه رکورد جدید باشگاهی این ماده را ارتقا داد. همچنین سپیده توکلی و پریسا عرب پرامتیازترین بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر شدند.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته