دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1398 - 17:17
مدیر کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد:

سیاست‌های رهبر انقلاب در حوزه ورزش می‌تواند مشکلات را رفع کند/ لزوم لحاظ اخلاق، معنویت و صیانت از ارزش‌ها در ورزش

مدیر کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ورزش می‌تواند مشکلات اساسی ورزش کشور را مرتفع سازد. در گام دوم انقلاب بحث تحول در میان است و باید اخلاق، معنویت و صیانت از ارزش‌ها در بخش ورزش را لحاظ کنیم.
کد خبر : 429369
fee22192-90d8-42e7-9254-f31634aa02d5.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کمال جوانمرد در همایش اعتلای ورزش در گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی که در اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی این دانشگاه  برگزار شد، اظهار کرد: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ورزش و تربیت‌بدنی می‌تواند مشکلات اساسی ورزش کشور به‌ویژه در بخش فرهنگی و اخلاق را مرتفع سازد و موجبات تحول بزرگی در گام دوم انقلاب را فراهم آورده و التیامی بر زخم‌های وارده بر ورزش کشور به‌ویژه فرهنگ پهلوانی خواهد بود.


وی گفت: بنا بر فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، گام دوم انقلاب برداشته‌شده است. در گام اول انقلاب بحث رشد، تثبیت و رونق بود اما در گام دوم بحث تحول در میان است و باید اخلاق، معنویت و صیانت از ارزش‌ها در بخش ورزش را لحاظ کنیم.


مدیر کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن معرفی محورهای اصلی همایش اعم از خاستگاه بیانیه گام دوم انقلاب، دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در حوزه ورزش، شناخت خطاهای ورزش در گام اول جهت اصلاح در گام دوم، تبیین ظرفیت‌های موجود کشور در اعتلای ورزش در گام دوم، راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب در اعتلای ورزشی نظرات و پیشنهاد‌ها حاضرین در جلسه را خواستار شد.


در این جلسه سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل امور فدراسیون‌ها وزارت ورزش، سردار داوود آذرنوش نماینده سازمان بسیج ورزش تهران، سردار علیرضا صفار زاده مسئول مرکز راهبردی فرهنگی ورزشی سپاه، سردار عابدی رئیس مرکز مطالعات فرهنگی ورزشی سپاه، قره نماینده آستان قدس رضوی، شجیع نماینده وزارت ورزش و جوانان، سردار باران چشمه ستاد کل نیروهای مصلح، صمیمی ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین، مراد آبادی نماینده کمیته ملی پاراالمپیک و رستمی نماینده مرکز مطالعات راهبردی سپاه و جمشید همتی مدیر ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته