دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1398 - 16:51
خالدی‌ در جمع خبرنگاران:

به وزیر بهداشت در خصوص اظهارنظرهای غیرکارشناسی تذکر می‌دهم

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: به وزیر بهداشت در خصوص اظهارنظرهای غیرکارشناسی تذکر خواهم داد و وزارت بهداشت باید تشخیص و درمان را به طور رایگان برای اهالی این روستا انجام دهد.
کد خبر : 429321
636432365959650940.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد خالدی‌سردشتی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی با حضور  در جمع خبرنگاران توضیحاتی را در باره ماجرای رخ داده در روستای چنار محمودی ارائه و اظهار کرد:  روز جمعه با هماهنگی بزرگان منطقه خدمت مردم چنار محمودی رسیدم.آنان در مسجد روستا جمع شده بودند، به آنها گفتم خواسته‌های خود را بیان کنید و متوجه شدم از شیوه برخوردها و مسائل و مشکلاتی در رابطه با بازگو کردن اتفاقات رخ داده گلایه دارند.


نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهالی روستای چنار محمودی از وزیر بهداشت تا مدیر شهرستان گلایه داشتند، افزود: به مردم اعلام کردم مسائل و موضوعات پیش آمده باید در چارجوب قانون و یک کار تخصصی و فنی پیش برود و به آنان اطمینان دادم مشکلات پیش آمده را پیگیری کنم.


خالدی‌سردشتی تصریح اینکه به اهالی روستا قول انجام تحقیق و تفحص از موضوع را  دادم، خاطرنشان کرد: امروز نامه‌ای در همین راستا تدوین و جمعی از نمایندگان آن را امضا کردند که به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد. همچینین دستور تحقیق و تفحص را از هیئت رئیسه مجلس اخذ کردم.


وی تأکید کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس باید به طور ویژه این موضوع را بررسی کند که امروز اجازه این کار را از  آقای لاریجانی گرفتم تا نیروی ویژه به منطقه اعزام شود و موضوع را از نزدیک پیگیری کند.


نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به مردم قول دادم به وزیر بهداشت در خصوص اظهارنظرهای غیرکارشناسی تذکر خواهم داد و وزارت بهداشت باید تشخیص  و درمان را به طور رایگان برای اهالی این روستا انجام دهد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته