دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1398 - 15:09
لاریجانی:

کمیسیون بهداشت مجلس مأمور رسیدگی به ماجرای لردگان شده است

لاریجانی گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مأموریت یافته که به شهرستان لردگان بروند و ماجرایی که در این شهرستان رخ داده را بررسی کنند.
کد خبر : 429323
201802104712965551.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی درباره مشکلات پیش آمده در لردگان گفت: نماینده مردم لردگان توضیحات کافی و لازم را در این زمینه ارائه کرد و مجلس به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مأموریت دادیم تا به این منطقه بروند و موضوع را رسیدگی کنند.


محمدعلی وکیلی هم در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مشکلات پیش آمده در شهرستان لردگان اظهار کرد: هیئت رئیسه مجلس این درخواست را به کمیسیون بهداشت و درمان که کمیسیون تخصصی است ارجاع داد که کمیته‌ای را برای کشف حقیقت مأمور کند و گزارشی دال بر اصل واقعه و اتفاقات در حاشیه این ماجرا و یا تخلف احتمالی یا سوءمدیریتی که صورت گرفته را به مجلس گزارش دهد.


وکیلی خاطرنشان کرد: زمان این مأموریت در آیین‌نامه پیش بینی شده و این درخواست به معاون نظارت مجلس ارجاع شده که به کمیسیون بهداشت برود تا کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شده و گزارشی را به نمایندگی از مجلس از اصل ماجرا تهیه کند و در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.


انتهای پیام/4082/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته