دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1398 - 00:10
رئیس موزه نقشه تهران مطرح کرد؛

موزه نقشه تهران دروازه ورودی پایتخت ایران

رئیس موزه نقشه تهران گفت: موزه نقشه تهران می‌تواند به‌عنوان دروازه ورودی شهر تهران و پایتخت ایران باشد.
کد خبر : 428831
موزه-و-نمایشگاه-دائمی-نقشه-2.jpg

میترا خراسانیان در گفتگو با خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره شایعاتی مبنی بر قیمت 40 هزار تومانی برای بلیت موزه نقشه تهران اظهار کرد:‌ این‌که قیمت بلیت 40 هزار تومان باشد شایعه است، بلکه قیمت آن نفری 4 هزار تومان است و غلط املایی بوده است.


وی افزود: موزه نقشه تهران برای قشر تحصیلکرده و دانشگاهی آن‌قدر جذابیت دارد که حداقل سالی دو بار را برای بازدید از موزه اختصاص دهند ضمن این‌که این موزه مرکز جامعی در رابطه با اسناد تاریخی تهران است.


رئیس موزه نقشه تهران در رابطه با قیمت بلیت این موزه اظهار کرد: موزه نقشه تهران برای گردشگران خارجی با قیمت 50 هزار تومان آماده سرویس‌دهی است چرا که بعد از بازگشایی بسیاری از گردشگران از جمله گردشگران خارجی از این موزه بازدید کرده‌اند.


خراسانیان در رابطه با جذب گردشگر برای این موزه بیان کرد: پخش فیلم از نقاط مختلف شهر با اسامی آن، نمایش سیر تحول تهران از سال 1270 تاکنون، نمایش عکس‌های قدیم تهران، نقشه‌های قدیمی تهران و همین‌طور تهران‌شناسی از جمله برنامه‌های این موزه برای جذب گردشگر است.


وی ادامه داد:‌ موزه نقش تهران یک موزه تخصصی است و بیشتر مخاطبان آن قشر تحصیلکرده و دانشگاهی هستند چرا که می‌دانند این موزه می‌تواند به‌عنوان دروازه ورودی شهر تهران و پایتخت ایران باشد.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: جذب گردشگر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته