دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1398 - 16:00
امام جمعه ابرکوه:

دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه علمی و آموزشی سرآمد سایر دانشگاه‌هاست

امام جمعه ابرکوه از دانشگاه آزاد به عنوان یک مرکز موفق و عالی در سطح کشور یاد کرد که در زمینه علمی و آموزشی سرآمد دیگر مراکز است.
کد خبر : 428830
1866794.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ابرکوه، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در سالن شهید مطهری این دانشگاه با حضور معصومه طباطبایی دبیر هیئت‌ امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.


در این مراسم از خدمات عباس علوی‌راد تجلیل و ابوالفتح عزیزی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه معرفی شد.


امام جمعه ابرکوه در این مراسم با یادآوری بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از دانشگاه آزاد به عنوان مرکز موفق و عالی در کشور یاد کرد که در زمینه علمی و آموزشی سرآمد دیگر مراکز است.


حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی اضافه کرد: مدیریت در مشکلات و بحران اقتصادی دشوار بوده و بخش عمده‌ای از مشکلات سپری شده است.


محمد کاظمی‌نسب هاشم‌آبادی فرماندار ابرکوه نیز در این نشست بیان کرد: درصورتی‌که آمایش و هدف‌گذاری درست صورت بگیرد با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان ابرکوه که بین سه استان اصفهان، فارس و یزد واقع شده، باید به سمت رشته‌هایی برویم که در شهرستان‌های همجوار کمتر به آنها توجه شده است. 


دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز در این مراسم، دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست که نیازهای آموزشی را برآورده کرده؛ افتتاح واحدهای دانشگاهی در شهرستان‌ها که برخاسته از مردم است، این امر محقق شده است.


طباطبایی، گزارشی از واحدهای استان یزد ارائه و مطرح کرد: واحدهای دانشگاهی نسبت به دیگر مراکز آموزش عالی قدمت بیشتری دارند و جزء نخستین‌ها بودند و تنها مرکز آموزش عالی هستند که به یک مقطع و یک محل ختم نمی‌شوند، چراکه با آغاز به کار مدارس سما، دوره‌های آموزش علمی و فرهنگی نیز شروع شده و تا آموزش عالی ادامه پیدا می‌کند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته