دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1398 - 11:22
با هدف نشان‌دادن آخرین دستاوردها رخ داد؛

برگزاری نمایشگاه علمی، پژوهشی، فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

نخستین دوره نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با هدف نشان‌دادن آخرین دستاوردها در زمینه علمی، پژوهشی، فرهنگی در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 417577
photo_2019-09-25_15-28-00.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، نخستین دوره نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با مشارکت کانون دانشجویی اقتصاد مقاومتی حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی، مرکز رشد واحدهای فناور، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با هدف نشان‌دادن آخرین دستاوردها در زمینه علمی، پژوهشی، فرهنگی و همچنین رونمایی از محصول جدید کانون دانشجویی اقتصاد مقاومتی معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی در زمینه کسب و کارهای نوپا که با مشارکت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رشت تولید شده است، برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت علاوه‌بر بازدید از نمایشگاه، در گفتگو با آنا اظهار کرد: تلاش داریم در این نمایشگاه فعالیت‌ها و محصولات مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان را به دانشجویان جدید معرفی کنیم.


ابراهیم چیرانی با بیان اهمیت آشنایی دانشجویان با حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی بیان کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند، علاوه‌بر آشنایی با بخش‌های مختلف دانشگاه، انگیزه‌ای ایجاد کند تا دانشجو قدم بر عرصه‌های علمی، پژوهشی و فعالیت در امور فرهنگی که از اهمیت بسیاری برخوردار است، بگذارد.


وی با تأکید بر برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها عنوان کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند پاسخگوی قشر جوان دانشجو که در حوزه کسب و کار نوپا دغدغه دارند، باشد.


به گزارش آنا، در این نمایشگاه هفت شرکت دانش‌بنیان از مراکز رشد واحد رشت و 12 عنوان کتاب منتخب از سال 91 تا 97 از انتشارات کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در معرض دید دانشجویان جدید قرار گرفت.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته