دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1394 - 14:23
رئیس دانشکده علوم نوین پزشکی واحد پزشکی تهران:

تعلیم و تربیت دانشجویان ژنتیک مانع از هدر رفتن منابع انسانی و مالی می‌شود

رئیس دانشکده علوم نوین پزشکی واحد پزشکی تهران اظهار کرد: از آنجا که تحقیقات علوم پایه به ویژه ایمونولوژیک و ژنتیک در بسیاری از بیماری‌ها می تواند به تشخیص و درمان بیماری نیز کمک کند، بدیهی است تعلیم و تربیت چنین دانشجویانی سبب ارتقای کمی و کیفی تحقیقات در عرصه پزشکی و مانع از هدر رفتن منابع انسانی و مالی خواهد شد.
کد خبر : 42655

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا زرین‌دست در مراسم جشن ورودی‌های جدید دانشکده علوم نوین پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران برگزار شد با توجه به اهمیت و نقش این رشته‌های حیاتی در زیر مجموعه گروه علوم پزشکی اظهار کرد: امروزه پیشرفت و گسترش رشته پزشکی در گروی علم و دانش متخصصان و کارشناسان زبده رشته‌های علوم سلولی و مولکولی، بیوشیمی، ژنتیک و گرایش‌های مرتبط به آن است.


زرین‌دست: قطعاٌ دانشگاه برای تبدیل شدن به یک محیط ایده‌آل و رسیدن به کیفیت بالای آموزش باید کار کردن تیمی را در سرلوحه خود قرار دهد و جای شکر دارد که این ارتباطات، بین گروه استادان دانشکده علوم نوین و کارشناسان دلسوز و زحمتکش ادارات آموزش برقرار است

زرین‌دست با توجه به آینده شغلی دانشجویان به تشریح اهداف این رشته و ضرورت تاسیس دانشکده علوم نوین پرداخت و گفت: هدف اصلی از گسترش رشته های علوم زیستی تربیت نیروهای انسانی متخصص و کارآمد در امور آموزشی و پژوهشی مطابق با نیازهای زمان و جامعه است.


این مسئول با قدردانی از فعالیت‌های ارزشمند آموزشی پژوهشی اعضای هیات علمی این دانشکده گفت: قطعاٌ دانشگاه برای تبدیل شدن به یک محیط ایده‌آل و رسیدن به کیفیت بالای آموزش باید کار کردن تیمی را در سرلوحه خود قرار دهد و جای شکر دارد که این ارتباطات، بین گروه استادان دانشکده علوم نوین و کارشناسان دلسوز و زحمتکش ادارات آموزش برقرار است.


وی اعضای هیات علمی توانمند و کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشکده علوم نوین دانشگاه آزاد را دو عامل رشد و شکوفائی این رشته‌های حیاتی در بطن جامعه اسلامی و در پاسخگوئی به نیاز تامین سلامت و بهداشت جامعه برشمارد.


رئیس دانشکده علوم نوین پزشکی با نگاه طب ترمیمی با معرفی مسئولان ارشد اعضای هیات علمی دانشکده از دانشجویان جدیدالورود درخواست کرد برای کسب مهارت‌ها از تجربه و راهنمائی معاون آموزشی، مدیر تحصیلات تکمیلی، مدیر گروه زیست شناسی، مدیر عضو کمیته بین‌الملل دانشگاه، مدیر پژوهشی، مدیر گروه ژنتیک و مدیر EDO این دانشکده برای هر گونه مشاوره علمی و آموزشی بهره‌مند شوند .
دکتر فاطمه روح‌الله معاون آموزشی دانشکده علوم نوین پزشکی نیز گفت: امروزه علوم پایه به ویژه زیست شناسی در گرایش‌های مختلف روند رو به رشدی داشته و به عنوان یکی از مهمترین رشته‌های مطرح در دنیا و زیر بنای بسیاری از تحقیقات بنیادی در پزشکی است.
درپایان این مراسم که به همت دست‌اندرکاران حوزه معاونت فرهنگی برگزار شد به هر یک از دانشجویان هدایای فرهنگی حاوی یک جلد کتاب به نام‌ پرتوی از اسرار نماز و همچنین دو لوح فشرده شامل آشنایی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران و آشنایی با سبک زندگی دانشجویی اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته