دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1394 - 08:37
در گفت‌وگو با آنا

عزیزی: شرکت‌کنندگان در مسابقات استارت آپ ویکند به بازار کار معرفی می‌شوند

دبیر اجرایی رویداد جهانی استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب با توجه به حمایت دانشگاه از نفرات و ایده‌های برتر در مسابقات گفت: تیم‌ها و ایده‌های برتر شرکت کننده در استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد واحد تهران غرب به شرکت‌های ذی‌صلاح معرفی می‌شوند.
کد خبر : 42504

دکتر دیاکو عزیزی در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: باید این پل ارتباطی را برای تیم‌ها و ایده‌های برتر شرکت کننده ایجاد کنیم تا بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند و به نوعی با این حرکت، دانشجویان برای ادامه این راه دلگرم خواهند شد.


مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب درباره برگزاری این رویداد جهانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های 6 ماه گذشته و با حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی و چند شرکت خصوصی، سه روز رویداد جهانی استارت آپ ویکند را برای نخستین بار در سطح واحدهای دانشگاه آزاد استان تهران با میزبانی واحد تهران‌غرب برگزار کردیم.


عزیزی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده بود و خوشبختانه خوب هم پیش رفت، افتتاحیه به خوبی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان‌ وی برگزار شد. پس از مراسم افتتاحیه با معرفی تیم‌ها دسته‌بندی اولیه انجام شد، سپس در روز دوم بر اساس تقسیم‌بندی‌های انجام شده این تیم‌ها بسته به حوزه و توانایی خود، آغاز به کار کردند.


وی ادامه داد: در این دسته‌بندی‌ها 10 تیم 10 نفره تقسیم‌بندی شدند و ایده‌های خود را مورد بررسی قرار دادند. در مرحله بعد ایده‌های برتر انتخاب و در روز سوم با معرفی سه تیم برتر جوائزی به آنها اهدا شد.


مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب افزود: در طول این سه روز ما معرفی و پرورش ایده‌ها را انجام دادیم. بدین معنا که بر اساس تخصصی که شرکت کننده‌ها داشتند، ایده‌ها از سوی مربیان تکمیل و به نوعی پرورش داده شد که این موضوع اصلی‌ترین قسمت این رویداد محسوب می‌شود.


عضو هیأت علمی واحد تهران غرب به آنا گفت: نکته قابل توجه در این مسابقه این بود که شرکت‌کنندگان فقط از دانشگاه‌های آزاد استان تهران نبودند و از اقشار مختلف خارج از مجموعه دانشگاه هم در این رویداد شرکت داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته